• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia

just det, sida 11 är dom på.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Pingulina

Ja Sussie, vad gör jag? Jag får väl skriva nån halvtaskig ansökan så att dom förhoppningsvis inte vill ha mig. Och jag tror tom att jag ska skriva i det personliga brevet att jag prioriterar jobb i Umeå, undrar om det räknas som "fusk"? ANg. resor så tror jag att man kan få nåt som kallas pendlingsstöd, typ en tur-retur resa i veckan, eller endel av kostnade, är inte säker. Men dubbelt boende kostar ju också, även om man får tillbaka en del på skatten 

Annica, sofforna är fina men inte riktigt min stil. Billiga var dom iaf. Strax efter 15 blir bra på onsdag!

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie

Ja precis, dubbelt boende, ja jag lider med dej verkligen.  Hoppas verkligen du får det andra logopedjobbet i stan.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Pingulina

Sussie, ja, jag hoppas det också. Ska skicka in ansökan imorgon.

Hur länge får du vara kvar på ditt jobb då?

• mysia

Annika: Nä,tror inte det räknas som fusk. Du är ju bara ärlig.
    Vad är din stil då? Vi vill absolut ha svarta skinnsoffor, men andra vi sett som varit lite snyggare än dom vi köpt nu, var oxå såklart dyrare.
    Då syns vi på onsdag.

Jag har precis badat Tindra. och nu sitter hon och ser på bollibompa. p har inventering hela denna vecka så han kommer att jobba i princip 8- 22 varje dag. Tror han har 2 dagar då han börjar klockan 10. Dom har allstå först affären öppen hela dagen, sen ska dom inventera. Fy vad jobbigt det verkar. Så jag är solo med Tindra ikväll. Bävar för läggandet, hon var på så busigt humör igår att jag höll på att bli tokig. Tillslut fick P ta över, och då tog det 5 minuter, så sov hon. Suck.

• mysia
    Pingulina skrev 2008-01-07 18:15:10 följande:
    Sussie, ja, jag hoppas det också. Ska skicka in ansökan imorgon.Hur länge får du vara kvar på ditt jobb då?
    vaddå, finns det en ledig tjänst här i umeå? Håller tummarna att du får den.
  • Tuttie

Sara: hur har det gått idag?

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Pingulina

Annica, du vet ju hur våra soffor ser ut, stora soffor i tyg med massor av kuddar, så lite skillnad från en stram, svart skinnsoffa Men visst såg ni att det inte var riktigt skinn utan skinnimitation?

Jobbigt att P jobbar så långa dagar!

Har precis lagt Nellie i säng, hoppas hon somnar snart. Jag vill se outsiders kl.20.

Är lite småhungrig och sugen på nåt gott, of course. Blev ganska lite mat till middag så jag måste nog äta nåt litet kvällsmål.

• litetknyte
    Pingu - herregud! Det är ju helt sjukt, hur länge har du hunnit va arbetslös? En vecka??? Fy f*****n för nya reglerna säger jag!
    Älskar min lilla Vinge-ling
Svar på tråden Mina goa vänner!