• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia
    litetknyte skrev 2008-01-09 20:49:43 följande:
    mysia - haha, ja visst är det? Däremot önskar jag på allvar att man hade råd att båda jobbade halvtid. Tänkt vilket kvalitetsliv man skulle kunna leva då!
    Ja verkligen, det skulle vara nåt.
    Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia

Annika: ja,dom leder med 5-1. Åhh, jag vill oxå vara på matchen. Mycket roligare att se målen live. Men det hade ändå inte varit kul att vara där utan P, för han jobbar ju. men jag hoppas han snatrt är hemma. Men tur att tv 4 sport visar matchen.

• Pingulina

Åh, längtar till fredag för då ska jag och A fuska med vår diet och fira med god mat, vin och godis och chips

A har nämligen fått löneförhöjning. Jag har inte skrivit nåt om det tidigare eftersom det har varit så osäkert med allt, men han sa upp sig här för ett par veckor sedan eftersom han är missnöjd med så mycket på sin arbetsplats. Och sen fick han ett jättebra jobberbjudande från ett annat företag som han övervägde att ta, men när han visade erbjudandet för chefen på hans nuvarande jobb så fick han samma villkor där plus an massa löften om förbättringar på det ena och det andra. Så nu har han bestämt sig för att fortsätta på sitt gamla jobb men med betydligt bättre villkor

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • mysia

Annika: Roligt med löneförhöjning. Ni förtjänar att lyxa till det, så duktig som ni varit.

• Liloot
    Annika: Jihoo, va kul! Skoj med löneökning!

Sara: Så här ser den ut "på riktigt"
    zodiac-tattoo-taurus.gif
    Rätt trist tycker jag...

Jag och johan skulle nog gå varandra på nerverna om vi båda jobbade halvtid Det räcker med 4 veckor semester om året ihop

Ikväll har jag varit och gosat med en nyfödd bebba. Det är Mona som blivit moster. Så vi var dit och hälsade på idag, Mona åker ju utomlands imorgon, så hon ville fara dit och se bebisen innan hon åkte. Hon ska till Vietnam, Kambodja och Thailand, fyra veckor Inte aaaalls avis
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Emeraldy

Åh, jag önskar också att vi båda kunde jobba halvtid... *drömmer* Jag har faktiskt på allvar föreslagit för Magnus att han ska vara ledig på onsdagar, precis som jag, eftersom jag känner att vi på allvar skulle behöva vårda vår relation och ha tid tillsammans hela familjen, men han tittade på mig som jag var spritt språngande galen Fundersam

Anna:
    Hihi, jag tyckte faktiskt originalbilden var fin Jag gillar det enkla och stilrena. Är du nervös inför imorgon??

Annika:
    Åh, vad roligt för Andreas att få igenom sånt!

Camilla:
    Hur var det för dig? Du har jobb (tillsvidare?), men vill bort därifrån?

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund. Wish me luck, imorgon får jag förhoppningsvis (?) träffa de fyra elever som var borta igår.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Pingulina

Håller med dig Anna, vi skulle också gå varandra på nerverna, just därför kan A jobba heltid och jag halvtid

Men vadå "på riktigt"? Visst finns det väl många olika "tecken" för hur väduren ser ut? Eller var det vädur?

Åh va roligt för Mona, både med resa ochbebis. Jag drömde förresten här om natten att Mona skulle klippa och färga mitt hår och hon tyckte absolut att håret framför öronen skulle färgas orange och bakhåret grått Förvånad Och hon svor dyrt och heligt på att det skulle bli snyggt *asg*

• Tuttie

Gaaaaaaaaaaah!

blir galen ..ska betala pengar till Annika via swedbank. Men kan inte lägga till henne som ny mottagre.. För hur jag än skriver konto nr så står det så här..

Det finns 1 fel i formuläret. Kontrollera uppgifterna och försök igen.

(1) Du har fyllt i clearingnummer och/eller kontonummer på fel sätt

Någon som har några förslag på hur jag ska göra?????
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Pingulina

Förlåt, förlåt, färlåt!! Jag hade fel clearingnummer

8420-2,973 464 282-1

• Pingulina

det ska vara 8420-2, inte -1

Gaah, vad dålig jag är, hur ska ni kunna betala när jag ger er fel nummer gång på gång

Svar på tråden Mina goa vänner!