• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Pingulina

Anna, dom kan ju inte tvinga mig att flytta/veckopendla men däremot kan dom ju vägra ge mig a-kassa om jag inte gör det. Och det spelar ingen roll hur litet barn man har så länge man inte har ensam vårdnad.

Nellie har inte sovit nåt på dagis idag, kommer bli en rolig kväll...

Anna igen, härligt att det blir så fort med tatueringen, då hinner du inte fundera så mycket. Var ska du göra den? Lite ont gör det ju men efter att ha fött barn så är det "a piece of cake" i jämförelse

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Liloot

Annika: Shit, dom är verkligen hårda alltså... hoppas du får jobbet i umeå!! Är det fler av dom som fick sluta samtidigt som dig som kommer söka det jobbet också tror du?
    Haha, ja, jag försöker intala mig det jag med, att jag har ju faktiskt fött barn, så en tatuering borde jag ju klara av

Agneta: Va mysigt med sparkar

Har ni några förslag på hur man kan göra om tatueringen?

section_zodiac_taurus.gif
    Funderar på om man ska ta bort "öronen"...? Har ni några förlsag?

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Liloot

Alltså, inte "hornen". utan dom små grejerna som är under.

• Liloot

Annika: Du som kan lite om PS, du kanske skulle kunna sudda bort "öronen" så jag får se hur det ser ut. Eller är det svårt?

• Tuttie

fdgdfh

Så här vart den Anna. Glömde sudda bort det andra svarta runt tattoen

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Pingulina

Sussie han före med suddandet

Anna, jag tror säkert att dom andra 4 som blev utan jobb också kommer söka tjänsten, tyvärr.

Alltså detta förbannade godissug, ska det aldrig ge sig???

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.

Hej hopp! 3 nätter kvar sedan Dagtid!

Sara: Det går nog bra ska du se, tycker som Annika att du skulle satsa på att lära känna klassen och få deras förtroende till att börja med. Du har ju faktiskt en hel del erfarenhet av själva undervisningen.

Anna: Jag tycker den va klart snyggare utan öronen!

Krya på dig Alice!

Kissekatten LEIF!   mår bara fint och har vågat sig fram från under soffan. Viktor ÄLSKAR sin katt. Det är det första han frågar efter när han vaknar eller när han kommer hem. Det ska kramas, lekas, bäras matas mm. Ikväll bar han in kattens mat i vardagsrummet och la sig på mage bredvid medan katten gladeligen åt

Tyvärr så kliar det lite i min näsa men det gjorde det sist vi hade katt också så det kan jag leva med. Hoppas bara att Viktor tål den.

Åter till arbetet....

Älskade unge!
  • litetknyte

Hej på er!

Jag har varit och tränat step ikväll, första gng på en månad. Fick också veta att jag kom med i fortsättningskursen i Pilates, så v 4 drar det igång igen, 2 ggr i veckan. Längtar!

Natti på er

Älskar min lilla Vinge-ling

Sara: Hur gick det på dagis idag?

Älskade unge!
  • mysia

Hej tjejer

Tittar tvärt in, ska snart hämta Tindra på dagis. Idag har jag gått en promenad till kvantum och sen har jag städat undan massa här i skåp och sånt. Hade hur mycket onödiga grejer som helst. och än är jag inte klar.

Annika: Tänkte bara höra att det fortfarande är strax efter 15 som gäller?

Agneta: vad kul att du kom med på fortsättningskursen.

Anna: Fin tatuering.

Sofia: Så det blev leif ändå? Roligt att allt går bra med han.

Älskar mitt lillgull Tindra
Svar på tråden Mina goa vänner!