• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

Annika & Annica: Japp vi hade tänkt det. Om vi vunnit. Vinterbröllopstävlingen. Men icke det... Men som sagt gillade inte riktigt upplägget. Så bättre det gick till någon annan.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Pingulina

Jag tror att jag också hade sökt om det inte var för att vi är i Thailand just då Är det bestämt vem det gick till då?

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie

Ja dom ringde oss i måndags o då skulle även vinnaren meddelas.

• Tuttie

Nu ska jag vara lite social...

Kram på er girls.

• litetknyte
    Pingu - ja, alla är ju olika. Jag tror att man mår bra av att jobba, men inte med sån hysteri som det är idag... det blir så stressigt och man får såååå lite tid med sina nära och kära. Jag lever efter filosofin "jobba för att överleva - inte leva för att jobba". Tyvärr funkar det dåligt i dagens samhälle.
    Gratta A till löneök och förbättringar på jobb.

Anna - haha, ojoj, inte bra att gå varann på nerverna. Men tänk om ni jobbade halvtid och alla era kompisar också gjorde det - vad mycket kul istf jobb ni skulle kunna hitta på, både tillsammans och var för sig.

Sara - jag har föreslagit att N ska gå ner i arbetstid också, OM jag nån gång får nytt heltidsjobb... men han anser inte att vi har råd... Att jag jobbar deltid är däremot tydligen inte så o-ekonomiskt.
    Jo, jag har tillsvidaretjänst på 80% men vill inte alls vara kvar egentligen... Började plugga för att komma därifrån men d kändes inte som läge att tacka nej till tillsvidare när jag var gravid... Fundersam Söker allt annat jag bara kan men har hittills inte haft nån tur, tyvärr.
    Lycka till imorgon!

Sussie - tack, jag hoppas också.
    Vadå bröllop?? *nyfiken*
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia

Nu först har jag hunnit läsa vad ni skrev kring nyår. Så en del av er firade nyår ihop. Kul för er. Känns som jag missar allt kul nu för tiden. Visseligen var jag bortrest, men ändå. Jobbar nästan varje helg, är så less på det. Fast jag trivs med jobbet. Måste bara hitta nåt annat. Hatar arbetstiderna.

Nu ska jag gå och sova.

God natt

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Liloot
    Sara: Ja, alla har olika smak, tur är väl det Jo, är faktiskt nervös. Men det kommer nog gå bra.

Annika: Det är ju en OXE Daaah Joo, det finns ju flera olika, men jag tror att den där är den "riktiga". Den har jag sett på flest sidor.
    Hajhahah, orange och grått. Det hade ju varit dööösnyggt på dig! Du klär ju i allt

Sussie: Gud va mysigt att åka iväg sådär! Hoppas ni får riktigt mysigt! Och mycket pök!
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Alice i Umeå

Hej hej!! Ikväll har jag varit på FL fika med mitt "nya" gäng. Trevligt. Vi var typ 20 pers på mecca med mage, såg lite roligt ut. I morgon ska äntligen Alice på dagis och jag på jobbet. I morgon har jag 10 timmars, inte lika kul men sen är det helg. Och Peter ska också göra helg i morgon. Vi ska båda vara lediga fredag, lördag och nästan hela söndag, vet inte när det hände sist. Det skulle vara underbart om båda kunde jobba halvtid, tycker inte att vi ses så mycket som vi skulle vilja. Det ska i alla fall bli skönt att bli mamma ledig igen så man får kvällarna ihop alla fall. Skulle faktiskt också vara nöjd om Peter "bara" skulle jobba 40 timmar i veckan. Han jobbar ju också mer än vad han ska.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Liloot

Hej på er!

Idag är den stora dagen Det kommer nog gå bra.

Thea är skitgrinig. Suck.

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Pingulina

Vilken tid Anna?

Jag ska fara och träna på IKSU nu.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
Svar på tråden Mina goa vänner!