• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Liloot

Hittade en annan USB kabel så här är några bilder

Bild 060.jpg Jag hoppas att jag står lite snett på den här bilden, för det ser ut som att den sitter snett Men det kollade han flera gånger innan vi började, så jag är nog bara lite sne på bilden Det återstår att se när jag tar bort plastfilmen imorgon.

Bild 059.jpg En bild från själva tillverkningen

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Pingulina

Jättesnyggt Anna!! Verkligen!! Och den är faktiskt ganska stor, jag håller med. Men det tycker jag passar en tuff tjej som du, som han sa så vill man ju inte mesa med en liten fjutt

Nu blir jag också sugen. Jag som hade sagt att jag inte skulle tatuera nåt mer. Men Nellies namn eller personnummer kanske inte skulle vara så dumt...

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag på basinfo på AF, blä.

Har förresten anmält mig till en kurs på universitetet och kommit in, 50 % hela terminen. Vet inte hur jag ska göra med den...

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie

Anna. Snyggt. Vill oxå göra fler... Är oxå sugen på nått som har med Cornelia att göra.

Vi kollar ju på Miami Ink varje söndag..Dom gör så otroligt fina tatueringar.

Milla. sötis vinga... Har försökt få Cornelia säga att hon älskar mamma... Men när jag säger det säger hon bara mmm...  

Sara;: Heja dej

Annika:Vad är det för kurs du har sökt?  Hur känner du för att plugga igen?

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

Kolla in detta www.blocket.se/vi/14771888.htm

Så snyggt kök o badrum 280.000 kr för huset på 170 kvm...

Men i norsjö... Kanske ska packa ihop o flytta

• mysia

Hej tjejer

Nu har vi plockat undan julen, dock står kartongen med julgranen kvar här i lägenheten, har inte orkat gå ner till källaren med den än.
    Har ingen aning vad jag och Tindra ska syssla med idag. Är väldigt uttråkad, men det bli en promenad iallafall. Ingen som vill komma hit och fika eller äta lunch? och sen ta en promenad?

Anna: Fin tatuering. Skulle dock aldrig våga göra en, är aldeles flr rädd för smärta.

Sussie: Fint hus. Vart ligger Norsjö?

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Tuttie

Annika: Ligger några mil från skellefteå. Så det blir långt att flytta.

• Alice i Umeå

God morgon!!

Läckert Anna! Jo, jag har en Nalle Puh på benet också.

Vad det snöar idag! Blev så besviken när jag kom ut från jobbet i går kväll och allt hade regnat bort.

Vi har sovit tills 9:20. Nu ska vi försöka göra lite nytta och sen fara till Övik. Hoppas ni får en bra helg allihopa!!!

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • litetknyte
    Sofia - ja, det är ju för väl att de inte är arga och tvärtemot hela tiden, utan bjuder på sitt soliga goa humör också. Då är de bra goa faktiskt.

Pingu - haha, sjysst av Nellie... Fast hon förstår väl att mamma redan fattar det, pappa måste övertygas att han är älskad.
    Åh vad kul att plugga, vill också! VAd är det för kurs??

Anna - jättesnyggt ju!
    Jag VILL tatuera in Vinga (namnet alltså), ev. på underarmens insida, men jag har inte råd åsså har jag inte hittat rätt stil på texten än. Man blir dock väldigt sugen på att göra fler när man väl gjort en, fast jag har inte haft råd ännu.
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • mysia

Att det aldrig slutar snöar, blir galen. jag som tänkte gå en promenad när Tindra ska sova. Tänkte handla lite fredagsgott, men att gå till kvantum känns inte så lockande, även om jag skulle behöva det. Blir nog en prommis till lillaffären.

Nån som har bra tips på nåt gott och nyttigt att äta ikväll(alltså nåt snacks)

• mysia

Har var det lugnt. Det blev en tur på lillaffären. Det var nog jobbigt. Det var mycket snö på vägen och blött och kletigt var det oxå.
    Till middag idag blir det iallafall ett recept från en av våra recepttrådar, kyckling med salsasås, creme fraich och ost + nachos. Blir ändå onyttigt ikväll,går aldrig att stå emot, fy på mig, godis och pop corn.

Nu blir det mellis.

Svar på tråden Mina goa vänner!