• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Pingulina

Sofia, jag är också sugen att prova på garaget, vad säger ni andra?

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • litetknyte

Hihi, vi får också gå på Rex lix. Pappa med bihang bjuder oss första helgen i februari. Mumma.

lindansare - det var nåt sånt jag hade för mig att den där kursen var. Jag var intresserad av sånt där förr och var på vippen att söka, men tordes inte.

GAAAAAAAAH va godissugen jag är!! Fundersam

Älskar min lilla Vinge-ling
  • Pingulina

Jag har smällt i mig en massa godis mne nu får jag fan inte i mig mer. Nu får vi slänga resten för imorgon är det nya tag. Eller vill du ha lite Camilla?

Näe nu ska vi lägga oss, eller A har ju sovit länge på soffan redan men nu ska vi gå upp iaf

• mamma till Viktor och William

Ahhhhhh sovaaaaaaa!

Älskade unge!
  • Tuttie

De har rea i januari:
    Rex.
    Halva priset på januari-meny under fredag och lördag. Samma halva priset-meny serveras måndag till torsdag, men då i baren.
    Harrys. Två januarierbjudanden: ett där du får förrätt, varmrätt och en öl för 139 kronor. Även "ät tre, betala för två", i ett urval ur menyn.
    Aschanska. Kör en källarbuffé under januari för 99 kronor.
    News. Bjuder på valfri dessert till gäster som ätit ur à la carte-menyn, tisdag till torsdag.

SÅg detta i VK.
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Pingulina

Hmm, det skulle vara erbjudandet på Harrys då kanske. Men annars är vi med på att äta dyr mat också, det är ju inte så ofta vi käkar ute

Åh va tråkigt jaghar. Nellie vaknade 07 men hon har varit go och glad hela morgonen och tittat på Boblins och sysselsatt sig själv och jag har suttit och slösurfat, men nu är jag less

Vad ska alla göra idag?

• Liloot

Garaget funkar för oss! Har varit där två gånger nu, men går gärna dit igen!

Annika: Gud va skönt att du slipper söka jobb söderut! Hur stort sökområde har du nu då?
    Skulle gärna följt med och bada, men jag tror inte att det är så bra att bada med en nygjord tatuering? Ni vill inte fara på Leo istället då?

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Pingulina

Anna, just det ja, tatueringen. Nej, du ska nog inte bada när den är så ny. Jag vet inte riktigt ang. Leos, har hört av kompisar som varit där att det är mest för lite äldre barn. Har du hört nåt om Leos?

Jag vet inte riktigt vilket sökområde jag har, Umeåregionen kanske. Inte längre än att jag kan dagpendla utan problem.

• litetknyte
    Pingu - hehe, jaaaa tack. Men ikväll e d min tur att synda. Ska ha lite tjejkväll med en kompis å då får jag frossa.
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • Tuttie
    Annika: Skönt att det  löst sig för dej...  Verkligen

Nu har jag fixat ner alla tre stieg Larsson så nu har vi att lyssna på i bilen på väg upp.. Om jag får A att vilja .. Är inte så säker på det

Ska åka förbi Ica kvantum oxå så ska vi köpa lite godis o mummsa i bilen...

Ska bli så skönt detta. Men vi var lite oroliga igår fick Cornelia 39,6 i feber, men idag har hon 37,4 så då far vi.

Sara: Cornelia frågar efter Moa typ 1000 gånger per dag, tror hon vill träffa Oa snart.
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
Svar på tråden Mina goa vänner!