• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Liloot
    mamma till Viktor skrev 2008-01-13 12:39:01 följande:
    Hmm jag igen.... Är det tråkigt med Lottas? Alla ställen verkar ha dukning som börjar 17 och bion börjar ju 18.30 så det blir ju lite väl tight! På Lottas kan man boka när man vill....
    Som sagt, vi äter vars som helst! Spela ingen roll!

Nu ska vi fara å köpa ett soffbord, som vi hittat på blocket. 300 kr! Rätt kurs Bordet va ett år gammalt, såg jättefint ut!
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • mamma till Viktor och William

Hihi Anna ja ni behöver ju ett nytt

Någon annan som vill säga sin åsikt? Annika? Agneta?

Älskade unge!
  • Emeraldy

Hejsvejs

Här är vi lata idag. Jag har suttit och läst i 1½ timme när Moa har sovit, mysigt. Nu måste vi nog ut och skotta lite snö skulle jag tro

Är det nån som vet hur man klistrar in bilder i tråden när man kör beta-versionen? Jag får det inte att fungera.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie

Hallojsan!
    Hemma igen..Oj vad mysigt vi har haft det ... God mat och bara fått rå om varandra. Verkligen behövligt.

Var på cubus igår o shoppade lite.. Bra REA hade dom... 479kr  betalade vi för 7st plagg Ord pris 1082 Kr.. Så det var kul. Mest kläder till Conne.

Sen till nått lite sorgligare.. .

Idag är det 8 år sedan min älskade pappa gick bort... ...Så jag har varit o lagt blommor på minneslunden på sandahöjd..Känns bra att ha gjort det ..Fast han ligger i Sthlm. 

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie
    DSCF7036.JPGDSCF7043.JPG

Första bilden: Är så det såg ut när vi kom på rummet igår..

Andra bilden ..Våran frukost
  • Tuttie
    Sara: Inte var det nå problem att klistra in bilderna när man kör beta versionen... Gjorde som du gjorde förrut bara.. Så gjorde iaf jag
  • Alice i Umeå

Hej hej!! Nu är vi hemma från Övik. Har haft en trevlig helg med god mat och trevligt sällskap. Vi var också på Cubus och fyndade lite. En huv tröja till Peter och en Huvjacka till Alice. Och sen fick jag en jättefin tröja/blus av svärmor för jag har namnsdag snart. Inte illa. Angående lördag blir det nog svårt för oss, vi har ingen barnvakt. Mamma och Pappa skulle ut och svänga sina lurviga. Men men, vi får ta det en annan gång.

Ska iväg och jobba ikväll, just nu har jag en lugn stund då Pete och Alice är hon syrran och hennes karl och hjälper dem att installera boxar och sånt i deras nya hus.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Tuttie

Vi köpte oxå en huvjacka till Cornelia... Kan det ha varit likadana...

En rosa?

• Emeraldy

Ja, nu verkar det funka för mig också. De har ändrat nåt i beta-versionen för när jag provade sist (det är några dagar sen) gick det inte att kopiera bilden.

Vad mysigt ni verkar ha haft det, Sussie Jag är så extremt shoppingsugen så jag håller på att gå åt Måste nog göra nånting åt det snart  Fast jag vill inte köpa kläder, för jag får bara ångest då. Och Moa fick så mycket kläder i julklapp så det känns onödigt (men jag köpte två tröjor åt henne på MAXI igår kom jag på ) Nä, jag är mer sugen på att köpa inredningsgrejer just nu.
    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Alice i Umeå

Den Alice fick var rosa/camo med hästar. 84 kr.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
Svar på tråden Mina goa vänner!