• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie
    Alice i Umeå skrev 2008-01-13 16:20:06 följande:
    Den Alice fick var rosa/camo med hästar. 84 kr.
    COrnelias var helt rosa för 84 kr

Sen fick hon 2 kjolar á 50 kr styck O sen ett par jeans för 84 kr ...
    Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Tuttie

Jag ringde  farmor idag men hon orkade inte prata för hon var så dålig, hon skulle ev åka in till sjukhuset igen. Känns så lessamt att hon ska åka fram och tillbaka så här.När ska hon få det lugnt och skönt. Stackars farmor!
    Ove skulle ringa mig... om hon åkte in!

Skulle aldrig önska livet ur någon men ibland undrara jag omd et är så här hon ska sluta sina dagar.... Inte rättvist.

• litetknyte
    Sussie - åh så mysigt det ser ut. Skickar en kram också, jobbigt...

Jag har varit med en kompis och haft tjejkväll igår, åt massa smarriga onyttiga grejjer och surrade fram till halv fyra imorse. Sen har vi legat och sett på tv i pyjamas hela dan idag, riktiga tonårsfasoner haha, men oooh så mysigt. N hade också kompis på besök och de hade suttit och spelat 360 hela natten lång, haha. Alla nöjda å glada mao.

Imorron e d dax för massage för min del, åååh vad jag längtar!
    Älskar min lilla Vinge-ling
  • mamma till Viktor och William

Camilla: Det lät mysigt! Men jag förstår ärligt talat inte vad ni gör med Vinga en sån dag? För jag antar att hon va hemma eller?

Mysigt Sussie! Tråkigt med farmor dock... ibland FÅR man önska att någon dör, så det så.

Ja då var sista natten gjord och det känns såååå skönt! Har jobbat över 50 timmar den här veckan så det hade varit skönt med en ledig dag men nu är det bara att ladda batterierna tills imorgon.

Ikväll har vi haft middagsgäster iform av mamma, pappa och lillasyster. Blev hemmagjord pizza och blåbärsgino med glass.

Nu är det singing bee och sedan nattinatt!

Älskade unge!
  • Tuttie

Tack Soff & milla.

Milla. Låter som ni haft det mys mys

Är det någon (Sara eller Anna) Som vet vem han Matte snickarn i Lets dance är han med i nu annars är det bygglov... HAr varit gift med..?

Oj vilket roligt program Singing Bee var... *me like*

• Emeraldy

Haha, Sussie, varför just jag och Anna? Jag kollar varken på Bygglov eller Let's Dance Men jag vet vem han är, men jag vet inte vem han har varit gift med. Annars brukar jag ha rätt bra koll på skvaller, det är ju sant förstås Annika brukar också vara en skvallertjej

Hade tänkt se Singing Bee, men hamnade i duschen med Magnus istället... Nu ska jag krypa ner och fortsätta med min Stieg Larsson. Imorgon är det dags för jobb igen. Magnus ska med Moa så hon får lämna blodprov imorgon. Jag är glad att jag slipper för det brukar inte vara kul

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2008-01-13 21:06:05 följande:
    Haha, Sussie, varför just jag och Anna? Jag kollar varken på Bygglov eller Let's Dance Men jag vet vem han är, men jag vet inte vem han har varit gift med. Annars brukar jag ha rätt bra koll på skvaller, det är ju sant förstås Annika brukar också vara en skvallertjej Hade tänkt se Singing Bee, men hamnade i duschen med Magnus istället... Nu ska jag krypa ner och fortsätta med min Stieg Larsson. Imorgon är det dags för jobb igen. Magnus ska med Moa så hon får lämna blodprov imorgon. Jag är glad att jag slipper för det brukar inte vara kul
    Skvaller Sara kn*llar i duschen... *skratt*
  • Tuttie

Jag ska på 90 årskalas om 2 veckor och tänkte ha en "metalic" top som jag köpte på Cubus igår.. Lite lilametallic aktig.. Men den är som ett linneså jag söker en kofta av nått slag att ha till..Någon som har nått förslag?

Har tänkt ha svarta byxor till och den får gärna va lite halvlång...

• Liloot
    Sofia: Ja, vi behövde verkligen ett nytt bord! Det gamla höll ju på att ramla ihop vilken dag som helst

Sussie: Haha, ja varför just jag eller Sara? Jag har ingen aning iaf!
    Va mysigt ni verkar ha haft

Camilla: *fniss* Tänkte samma sak som Sofia, hur pallar ni att kliva upp och ha hand om Vinga när ni suttit uppe heeela natten?! Lät mysigt iaf!

Sara: Ja, shopping är ju alltid kul Jag shoppade igår, ett par jeans (baggymodell) och en topp till

hmm... man kanske ska gå över till Beta versionen... när har om tänkt byta helt?
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Tuttie
    Tuttie skrev 2008-01-13 21:08:15 följande:
    Skvaller Sara kn*llar i duschen... *skratt*
    *Flåt* Sara Men jag kunde inte låta bli
Svar på tråden Mina goa vänner!