• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Liloot
    Annika: nä, har iofs inte hört så mycket om Leos, men det kanske är mest för större barn. Vi åker ner på stan nu iaf, bränna lite pengar. Penga mun

Sussie: Ha så mysigt ikväll!
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Emeraldy

Hihi, Sussie Moa säger Ea (Thea) om alla barn hon träffar, det är nog hennes samlingsnamn för alla kompisar

Idag har vi familjemysdag. Vi var på Sängjätten på Västerslätt på förmiddagen för att kolla på säng till Moa, men vi hittade inget av intresse där heller. Just nu lutar det åt att vi köper en "riktig" vuxensäng till henne, och bara sätter dit nån stödbräda.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Emeraldy

Nu har jag börjat med Moas dagis-collage, älskar att pyssla med sånt Jag är dock glad att jag slipper sy den där dockan de ska ha - det får Magnus göra

Nu är det mellisdags, sen ska vi iväg ut en sväng till. Ska bl a köpa en pärm till Moa. De verkar vara jätteduktiga på att dokumentera och spara grejerna gör, på Moas förskola. Roligt

Den här sängen är jag lite sugen på till Moa, så fin Så får man väl bygga nån egen stödbräda.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S59841721

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mysia

Hej tjejer

Idag har jag jobbat. Så skönt att jobba dag. Vi har haft svärisarna på middag och just nu ser Tindra på telitubbies med farmor och p håller på att sätta upp en hylla i Tindras rum med sin pappa.
    Åhh vill oxå på garaget, men jag jobbar ju nästa helg, suck.

Linda: Jasså det är olika kurser. ok, ska kanske skicka in en berättelse då. Det borde väl gå att läsa den kursen till hösten?! Får gå in och läsa lite mer hur man går till väga.

Angående sängar så har vi bestämt oss för en sån som Alice har, från ikea.

Ikväll blir det att se en film och äta lite naturgodis som svärföräldrarna har varit så snälla att köpa.

Nu ska jag gå och göra iordning badvatten åt Tindra.

Älskar mitt lillgull Tindra

Det där på Harrys för 139:- lät ju inte så dumt.... Är ju nära och bra till bion också....

Älskade unge!
  • Liloot

Harrys lät ju bra det med! Som sagt, nära till bion också. Men det spelar ingen roll för oss vars vi går, vi är med på allt! Bara kul att få träffa er och umgås

Här va det lugnt idag. Vi slappar bara här hemma. Ska kanske ut en sväng och köpa en soffbord. Vi får se om vi orkar.

Ska jag ringa Harrys och kolla och är det fullbokat så bokar jag garaget då?

Älskade unge!

Hmm jag igen.... Är det tråkigt med Lottas? Alla ställen verkar ha dukning som börjar 17 och bion börjar ju 18.30 så det blir ju lite väl tight! På Lottas kan man boka när man vill....

Älskade unge!
  • Liloot
    mamma till Viktor skrev 2008-01-13 12:28:27 följande:
    Ska jag ringa Harrys och kolla och är det fullbokat så bokar jag garaget då?
    He´ bli kanoners!
Svar på tråden Mina goa vänner!