• LillaLulla

STORA tatueringstråden!

Dagligen poppar det upp lite diverse trådar om tatueringar, så jag tänker att det vore roligt att samla dem alla på ett ställe. Här på effell finns det också några riktiga tatueringsproffs, så kanske vi nybörjare kan få lite råd av er här? (Rättare sagt: Det vi EGENTLIGEN vill se är en rejäl catfight om vilken salva som är bäst eller liknande! )

Folk som undrar varför i helvete man alls skaffar sig en tatuering är också välkomna. Men det är inte tänkt att hela tråden ska gå ut på det, så variera er lite också.

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-06 15:29:18:
    www.bmeink.com/
    www.gaddad.se/
    www.tattoo.se/

- Där finns det hur mycket bilder som helst att dreggla över och inspireras av.

www.myfonts.com/
    www.dafont.com/

- Olika typsnitt på text.

...sedan är ju google också ett bra verktyg om man vill hitta nåt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 22:14
    Trådstartaren bestämmer: Man får prata om piercingar här också. Så.

• Svar på tråden STORA tatueringstråden!
  • its nice to be hated
    Valkyriah skrev 2008-02-24 23:06:47 följande:
    Mmmm fyyy daj Nej,inga vi känner men tyckte det va sköj att de kom härifrån,hehe..Han har ju nån demongrej som han ska bygga på... men han kan hinna ändra sig 5 ggr till Ja,det tycker jag också han kan,bara en liiiten en ju Skulle se om tatueraren hade tid till det men han var tveksam Men vet ju inte va jag ska göra då...Funderar på antingen gobbafans namn,milf eller nåt sånt litet..jobbigt!!
     Jag tycker du ska göra milf isåfall Så gör jag gilf.. jag är ju äldre än dig
     Hoppas det finns tid för någon iallafall, tar ju inte lång tid o göra lite text liksom.
     Du kan hjälpa mig med min beslutsångest..  ska jag ha några skallar ovanför texten under nyckelbenet typ eller inte?!

Skulle du göra din på röven isåfall eller? :)
    - Blood Fire Death - Bathory -
  • Valkyriah
    its nice to be hated skrev 2008-02-24 23:10:04 följande:
     Jag tycker du ska göra milf isåfall Så gör jag gilf.. jag är ju äldre än dig  Hoppas det finns tid för någon iallafall, tar ju inte lång tid o göra lite text liksom. Du kan hjälpa mig med min beslutsångest..  ska jag ha några skallar ovanför texten under nyckelbenet typ eller inte?! Skulle du göra din på röven isåfall eller? :)
    Hahaha,du har väl ett par år kvar innan du är värdig att kallas gilf Jo blir på röven isåfall...

Ja,skallar är alltid fint,kanske en massa små lite skuggade på ena sidan och en lite större på andra?Ja,kör på det
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Verkligen

Nån som vet vilket tecken som står för karma? Jag googlade men det kommer upp massa olika....?

• its nice to be hated
    Valkyriah skrev 2008-02-24 23:13:25 följande:
    Hahaha,du har väl ett par år kvar innan du är värdig att kallas gilf Jo blir på röven isåfall...Ja,skallar är alltid fint,kanske en massa små lite skuggade på ena sidan och en lite större på andra?Ja,kör på det
     många små? tror jag vet vilka du menar men är lite osäker.. kan lägga en länk i mail o se vad du menar.. men har du några tuffingar på lager så maila dom
     Var faktiskt en bra ide med många.. =)

Haha jag är verkligen en gilf, isch! Funderar dock på att skriva dra åt helvete i  nacken haha.. passar väl mig lite mer!

Har polaren kommit någon vart med skissen?
  • Valkyriah
    its nice to be hated skrev 2008-02-24 23:19:48 följande:
     många små? tror jag vet vilka du menar men är lite osäker.. kan lägga en länk i mail o se vad du menar.. men har du några tuffingar på lager så maila dom Var faktiskt en bra ide med många.. =)  Haha jag är verkligen en gilf, isch! Funderar dock på att skriva dra åt helvete i  nacken haha.. passar väl mig lite mer! Har polaren kommit någon vart med skissen?
    Ja,annars brukar ju tatueraren kunna få till det snyggt.Blir säkert bra vilket som..

hahahaha... ja det hade ju varit lite DU

Kollade på dirty harry för nån kväll sen och kom på den briljanta iden att ha "do you feel lucky punk! på fittan Tycke jag var fyndigt och satt förnöjt i soffan och skrattade åt det länge,hahaha..

Hon bor ju i stockholm nu men kommer ner den 4e så jag skulle få se den då,hela bruden är färdig iallafall,men måste godkänna den först Sen är det ju detaljer som ska till...Men det jag har sett är ju hur snyggt som helst..
  • its nice to be hated
    Valkyriah skrev 2008-02-24 23:26:10 följande:
    Ja,annars brukar ju tatueraren kunna få till det snyggt.Blir säkert bra vilket som..hahahaha... ja det hade ju varit lite DU Kollade på dirty harry för nån kväll sen och kom på den briljanta iden att ha "do you feel lucky punk! på fittan Tycke jag var fyndigt och satt förnöjt i soffan och skrattade åt det länge,hahaha..Hon bor ju i stockholm nu men kommer ner den 4e så jag skulle få se den då,hela bruden är färdig iallafall,men måste godkänna den först Sen är det ju detaljer som ska till...Men det jag har sett är ju hur snyggt som helst..
    Hahahaha sicken jäkla bra idé du kom på där.. gör det då! grymt

• Valkyriah
    its nice to be hated skrev 2008-02-24 23:36:29 följande:
    Hahahaha sicken jäkla bra idé du kom på där.. gör det då! grymt  
    Haha,ja för vräsa fättahh det kan jag Förvånad 

Usch,ni andra får ursäkta mitt ovårdade språk,hoppas ingen tar illa upp  
  • Valkyriah
    Mr Tommy skrev 2008-02-24 23:41:41 följande:
    hahah ingen fara här inte
    Det är bra det,hahaha
  • its nice to be hated
    Valkyriah skrev 2008-02-24 23:38:11 följande:
    Haha,ja för vräsa fättahh det kan jag  Usch,ni andra får ursäkta mitt ovårdade språk,hoppas ingen tar illa upp  
    klart du kan, alla vet ju att du är en liten sköka haha nej då!

men iallafall så hoppas jag att du kommer igång med ryggen snart... är så himla nyfiken på hur resultatet kommer bli
Svar på tråden STORA tatueringstråden!