• LillaLulla

STORA tatueringstråden!

Dagligen poppar det upp lite diverse trådar om tatueringar, så jag tänker att det vore roligt att samla dem alla på ett ställe. Här på effell finns det också några riktiga tatueringsproffs, så kanske vi nybörjare kan få lite råd av er här? (Rättare sagt: Det vi EGENTLIGEN vill se är en rejäl catfight om vilken salva som är bäst eller liknande! )

Folk som undrar varför i helvete man alls skaffar sig en tatuering är också välkomna. Men det är inte tänkt att hela tråden ska gå ut på det, så variera er lite också.

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-06 15:29:18:
    www.bmeink.com/
    www.gaddad.se/
    www.tattoo.se/

- Där finns det hur mycket bilder som helst att dreggla över och inspireras av.

www.myfonts.com/
    www.dafont.com/

- Olika typsnitt på text.

...sedan är ju google också ett bra verktyg om man vill hitta nåt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 22:14
    Trådstartaren bestämmer: Man får prata om piercingar här också. Så.

• Svar på tråden STORA tatueringstråden!
  • Mr Tommy

Lilou:
    ska göra ett själv porträtt av min dotter vid ca 5-9 månaders ålder när hon ligger på mage på en fårskinnsfäll och tittar upp. den ska jag ha ovanför hjärtat på bröstet.

• Mr Tommy

den kommer antagligen att gå lös på 2-3 tusen men de e de värt

• Mr Tommy

Lilou:

aah det kommer det att bli det är jag säker på.
    räknade just ut att alla mina tatueringar har gått på ca 9500:-

• Lilou

...men det ar det vart! ...jag alskar tatueringar...en kropp kommer inte att racka till for mig

• Mr Tommy

haha så har jag resonerat tidigare med. har haft så många tatueringar som jag skulle vilja ha gjort.

kom på en ganska komisk sak, om man skulle ta å gå upp väldigt mycket i vikt så att man får mer skinn och sen tatuerar sej, efter det kan man gå ner i vikt igen så kan man ju bläddra mellan sidorna hehe sån morbid humor har jag ..

• Lilou
    *asg* BRA idè ...annu flera tatueringar!
  • Mr Tommy

jajjamensan!! och sen har man ju en egen bilderbok

• Mr Tommy

ah men det e ju hur bra som helst. då kan man ju slå in sej själv till en födelsedag eller jul *g*

gillar du också vampyrer ? *kikade in i ditt galler*

Svar på tråden STORA tatueringstråden!