Hjartesjalen skrev 2007-12-29 07:17:04 följande:
Haha, kan inte lata bli att skratta!Om det ar upp till avr o en som du sager, varfor overhuvudtaget startade du denna traden??O du fragar om o om igen om vi inte forstar vad du skriver!! Joda, det ar ju just det vi got, forstar hur du hanterar sitsen! O efterosm du startat en trad om det sa far du hora vad vi tycker, o vi som kanner sahar kommer inte att andra asikt bara for att gasterna hade ett val!! Vi tycker att du gjorde fel som lat dom komma hem till dig!Sa vad ar det du inte forstar!!?? Laser inte du vad vi skriver tillbaka??
Jo jag läser vad ni skriver men ni verkar inte läsa vad jag har sagt hela tiden! Jag startade tråden och frågade hur smittsamt det var och valde därefter att gästerna fick avgöra själva om de ville komma eller inte, eftersom jag var så pass pigg och ville fira jul trots magsjuka!
Fine, då är det slutdiskuterat! Jag gjorde ett val och gästerna hade ett val och ni tyckte det var fel. That´s it!!!!
Då kan vi lägga ner nu eftersom den dagen redan är avklarad!
Sedan som en kvinna skrev att hon var ensamstående och handlade med sitt barn trots magsjuka.. ja hur faan sklle hon annars ha gjort om hon inte hade ngn annan? Ibland måste man gå utanför dörren trots magsjuka, vi åkte också och handlade det sista inför julen, livet stannar inte helt upp bara för att man har magsjuka och ska sättas i karantän låter det på er som!
Det finns värre sjukdomar och man kan inte alltid bara tänka på alla andra. Man står sina egna närmast, så är det ju!!!!!