Jag har inte haft magsjuka pa en massa ar, inte varit forkyld heller, vad far dig tro att jag aker pa en massa???? Men dom 2 sista gangerna jag var sjuk, for flera ar sedan sa var jag pa stallen dar jag tog i samma saker som den sjuke, samma for andra, o vi blev sjuka, aven fast vi tvattade oss o spritade oss.
Valdigt vad du ar intresserad av mig o mitt hanterande, har du inget att gora idag gumman?
Har du svart att lasa vad jag skriver sa las igen, for det forsta sa ar det ju exempel som tas upp, som om man tex far nagot i munnen, eller om man tex ar pa fest, eller om man TEX moter nagon ute som jag just skrev. Du maste lasa hela inlagget innan du svarar, blir lite trottsamt med "omskrivningar" hela tiden!
Som sagt igan NEJ, jag stoppar inte fingrarna i munnen, far jag in har i munnen sa "plockar" jag inte ut det med fingrarna, utan tar hellre med mudden pa min troja eller spottar ut det. Eftersom jag inte anvander mudden pa trojan nar jag tar i en massa saker om jag tex ar ute o handlar.
O om du nu tycker att jag e nojjig, sa ar det ju upp till mig, eller hur!
Sa vart ar det du vill komma??