Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

visparnas tråd # 6

God morgon!

Idag bjuder jag på kaffe!

Petter bjuder sina kompisar på välling...

• Kerpet1

Vi kanske kan gå till soc-tanten ihop, de kanske kan bli placerade hos samma familj?????

Får sån ångest när jag tänker på vad som skulle ha kunnat hänt!!!!!!! Idag ska vi gå till Solna C och kolla om inte vårt nya chassi har kommit än!!!!! Ska ju få ett helt nytt eftersom mitt är helt jävla kasst, men det tar ju sååååååååån tid, hallå! ska vi volta hndra gånger innan vi får nått nytt????

• Kerpet1

zynk! Vi var ute på snabb promis och jag var tvungen att gena över en liten gräsmatta för de höll på att bygga på vägen... så när vi skulle ner för en LITEN trottoarkant så "knäade" vagnen och vek sig fram... var på den bara vände över... Hua! Allt bara flög ur, som tur var så tror jag att suffleten tog emot och Petter åkte nog ganska mjukt ur med åkpåse och allt, men det var inget kul att se honom ligga där med ansiktet ner... blev så jäkla rädd, och glad samtidigt att det var på en tom parkering och inte ut i gatan... Blir så trött att sånt kan hända!!!!

Men Petter pep bara lite och slutade direkt jag tog upp honom, se var han vaken i nästan 4 timmar och var på ett strålande humör så jag förmodar att han är ok....

• Kerpet1

Va kul att du bestämt dig för att åka till Arlanda! Man kan inte vara rädd för ALLT, då skulle man bli tokig tror jag... och inte kunna göra nått under vinterhalvåret.

Joyce! Skönt att vara hemma, skulle vi oxå behöva, ska faktiskt vara hemma på förmiddagen i dag så att Petter får sova i lugn och ro... senaste dagarna har det blivit lite små-sova i vagnen och inga långa vilostunder.
    Förresten, hur gick det för din syster? Är hon en ruvare nu? Jag och Petter håller tummarna!

• Kerpet1

Glömde ju berätta att jag ikväll ska få åka och träna!!!!! Vi har bestämt att jag ska göra det en gång i veckan nu, ska bli så kul. Jag upptäckte ju att jag faktiskt får träna gratis i Huddingehallen, det är ju en bit att åka, men men, en dag i veckan när Mr P kommit hem, så jag kan ta bilen... Funderar på att sola oxå, tydligen oxå gratis... skulle behöva få lite färg på denna kropp, kanske kan dölja vissa skavanker!!!!!!

• Kerpet1

Va kul med teater Pess!!!! Trodde inte det fanns för våra minisar... spännande! Måste berätta hur det var!

Jag har oxå gjort mitt cellprov och fått svar, allt såg ok ut... skönt! en sak mindre att oroa sig för... däremot skulle jag vilja göra mammografi, då jag är orolig för vad alla hormoner jag stoppat i mig kan ha ställt till med...

• Kerpet1

Kul zynk!!! Jag hade tänkt köra Body Pump då min kordination är NOLL!!!! Sen är det nått jag tycker är skitkul och det kan nog hjälpa till att få formerna på kroppen att rättas till lite iaf!

Ikväll ska jag köra passet kl.20:00... På onsdagar har de body pump 12:00 och då kan man ta med barn... kanske vore nått?

• Kerpet1

Imorgon ska jag iof till jobbet på krismöte ca 14:00... så man kanske skulle köra det innan... fast två dagar i rad med ny träning... hm...sen kan jag inte röra mig på en månad... ha ha ha!

• Kerpet1

Nu ska jag duscha medans Petter sover...

Imorgon är det barnbidrag! Hurra!!!!!!!

• Kerpet1

... undra vad Petter ska köpa till sin mamma för dom pengarna...

Svar på tråden visparnas tråd # 6