visparnas tråd # 6
Klockan är 10 över 4 och det är LJUST UTE!!!! Visst är det fantastiskt!!!!!
Har varit och fått ett nytt chassi, superschysst dam i brioaffären i Solna C som hjälpte mig, trots att hon inte behöver då jag köpt vagnen på ett annat ställe... mitt chassi hade inte kommit men när hon hörde om vad som hänt så fick jag ett som hon hade på lagret och hon ringde även Brio så som kompensation så fick jag även nya hjul (tydligen lättare än mina) och ny varukorg... De gamla hjulen fick jag oxå behålla om jag skulle vilja byta... känns faktiskt ok, även om jag hade föredragit en sittvagnsklädsel som kompensation, men jag är så dålig på att försöka tjata mig till saker...
Dessutom finns det nu endel klädslar med schysst rabatt eftersom det kommer nya färger...
bla bla bla, va trist jag är som bara tölar om mig själv...
Malu: Det är vårt A-lag (i dubbel bemärkelse) som tydligen ska få krishjälp... inte en dag för tidigt!!!! Facket har ju tydligen anmält ledningen för deras dåliga behandling av HR... Historien om Henrik är ju bara en del av detta... det finns ju ETT stort problem (läs EN person) som dom kanske en gång för alla bör ta itu med... Vi får väll se...
Zynk! Om du går imorgon, då kör jag oxå! även om det blir i kväll med... Gå in och boka via nätet (kan ju alltid avbokas), för platserna verkar gå åt snabbt!!!!! Hör av dig!