Halloj!
Här har vi oxå haft sovmorgon! Petter vaknade vid halv 8 och fick då välling, så han somnade om och klockan 10 vaknade jag av att han låg och drog sönder påslakanet!!!!!! Måste ha varit ett litet hål där som han hittat och nu lyckats göra värsta revan... ja ja, kul hade han iaf!
Sen har vi gjort en thai-gryta till Petter med fläskfile, grönsaker, massor av koriander och ingefära!!!! Han käkade med stor aptit tillsammans med cous cous... vilken kille!!!!
Min "plast-syster" har varit här och lekt med Petter oxå, vi hann med en långpromis oxå, attans vad mycket man hinner ibland!
Hon är helt överförtjust i Petter, jätteskoj! Hon och hennes sambo försöker oxå få barn och står i kö för IVF, men just nu går hon på akupunktur och dricker nått hemskt örtte som en kines ordinerat... Det är tydligen BIM i veckan och jag hoppas så att det ska gå bra för dom!
Proppens! Va skönt att få iordning hemma innan pricken kommer! Och som sagt det blir inte lättare att hålla ordning på saker efter deras ankomst heller!!!
Malla! Du har väll inga bristande kunskaper!!!!! Du är bäst! Så ska du tänka, fast det är inte speciellt lätt... jag vet!
Joyce! Fy för bajs på natten, det brukar inte Petter göra som tur är! I början bytte jag blöja när jag ammade på natten men det var ofta så att det slutade med kiss i soffan eller sängen och att han vaknade, även om en kissblöja är lättare att byta i mörker när de sover...
Känns som det just nu inte finns nått att göra, har faktiskt städat hemma för en gång skull, inte ens nån disk att ta itu med... hm, kanske skulle leka med Petter på golvet...