Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

visparnas tråd # 6

Va söt han är ille Jesper!!! Va kul det vore om ni tog en tur till stockholm! Jag har åkt ganska mycket tåg med Petter och det går strålande!!!

Malla! trist med din pappa... min mardröm om det skulle drabba mamma eller pappa...
    Duktig du är! 3 promenader och spinning... här latas det och äts chips!!!

Tjenare Fisken!!! Faan va avis jag är, ute och dricka vin... Det vill jag oxå snart!!!!!

Just nu sitter Petter naken i soffan... snart kissar han säkert, gud va dum jag är... men jag var ju tvungen kolla här innan det var dags för badbaljan!!!

kram på er!!!!!

• Kerpet1

Nejdå! Petter höll sig!!!!

Faan va ní dricker, här är det saft och chips som gäller...

• Kerpet1

Halloj!

Vilket drag det blev här då!!! Du verkar ha haft trevligt fisken!!!

• Kerpet1

Jag har oxå haft noll avlastning idag... jobbigt, Mr P var bara hemma och matade Petter innan han drog iväg och träffade några kompisar, sen kom han hem ett par timmar senare för att i princip direkt dar till landet... så jag har NOLL avlastning hela helgen!!!

• Kerpet1

Låter gott med bubbel joyce! Tur att ni hade mer!!!

• Kerpet1

Nix, såg det igår... tycker det är skitkul!!!!

• Kerpet1

Joyce! Lantstället är nästan kalrt så att vi kan börja följa med nu, nästan färdigmålat och golven är avtäckta, så det känns skönt 2-3 helger till tror jag, sen ska vi bara köpa möbler oxå!!!! för vilka pengar då?????

Fisk! Det var bra i Skåne! Men vi var knappt utanför dörren!!! Det snöade och blåste, så nån pess såg jag inte till!!!
    Jobbar D i helgen?

• Kerpet1

Gärna dejt för min del, har noll planerat!!!

• Kerpet1

Jaha, då får väll jag oxå gå och krokna då!!!!

Borde diska först...

Svar på tråden visparnas tråd # 6