visparnas tråd # 6
Just det, trädgårdsmässa är det ju oxå!!! Den ska jag oxå gå på!!! Men jag har funderat på torsdagen... hm...
Visste att det var nått denna vecka...
Nej nu är det sängen...
God natt på er!
Just det, trädgårdsmässa är det ju oxå!!! Den ska jag oxå gå på!!! Men jag har funderat på torsdagen... hm...
Visste att det var nått denna vecka...
Nej nu är det sängen...
God natt på er!
Godmorgon!
Här är det lugnt, petter soversin förmiddagslur och jag har ätit frukost!!! Längesen sist... kanske därför jag inte minskar utan snarare ökar i vikt, skärpning! HAr röjt upp i lägenheten oxå, vilket i princip får göras dagligen...
Vilken bra idé Morrisen!!! Det var bra att du snackade om Bobux-skorna för då kom jag på att jag hade ett par som jag fått låna av syrran, gäller ju att använda dem innan de blir för små...
Va tidigt hon vaknar, lilla Bea!!! Petter var vaken vid 4:45 i natt och jag var en dålig mor som proppade honom med välling för att få sova...
Idag blir det promis och sen lekparken igen, sen ska vi hämta Mr P som kommer med bussen... skönt att få avlastning...
Haalloj!
ska kolla reprisen av barnmorskorna nu!!!
Jam! Vi går p babysim, Petter älskar det! Jag tror det är en vanesak med vatten... vi är inne på tredje kursen nu, enda nackdelen är att det är ganska dyrt och man missar alltid ngra gånger för att P är sjuk...
Godmorgon!!!
Vill nån ha kaffe??? Är trött, var uppe liite för länge igår och nu är Petter i full gång...
Vi ska gå på babyrytmiken om en stund, kul!
Morrisen, lustig liten tjej du fått!!!
återkommer
Här har Petter börjat med nått skumt... Han sitter på rumpan och tar satts och liksom hoppar framåt... som en liten kanin... ger upp mina förhoppningar om att lille P kommer att krypa... Och förbannar mig själv att jag alltid innan jag fick barn talade om för alla att "barn som INTE kryper utan börjar gå direkt har dyselexi"... ja ja, skulle det va så så är ju inte det en direkt livshotande sjukdom!
Var är Pess förresten? har ni snorat igen hela bredbandsuppkopplingen eller? Saknar dig!!!!
Halloj!!!!
Hua! stackars lille C som fått vattkoppor!!! Fast det sägs ju vara lindrigt när de är så små och folk vallfärdar väll hem till folk med barnsjukdoms-sjuka barn för att "få bli" smittade...
Fast jag tror ändå jag väntar lite med att få den smittan till Petter... kan man nånsin tycka att det är läge att få ett sjukt barn????
Här har det bråkats med höggravid syster idag om diverse ganska barnsliga grejer... i grund och botten barnsliga saker som förstras upp, inte görs saken bättre av att hon är så jäkla ûber-psykotisk över vissa saker... fast det kanske är jag som tar allt lite som det kommer...
Har varit på en marknadsundersökning i kväll... fick 400:- i anden och 4 biobiljetter för att sitta och snacka om lite annat än bajs i två tmmar, inte fel!!!
återkommer...
God natt mina vänner! Hoppas ni alla får en lugn natt med välbehövd sömn! Och att alla våra små underbara bebisar sover sött!
Kram
Godmorgon!!!
Kul med Babysång Jam! det diggar Petter oxå!
Ja lite sol vore inte fel!
Här sover min lilla prins och jag borde passa på att göra nått nyttigt, men det känns ju tråkigt...
Petter tar sig nu framåt i en faslig fart... hoppar på rumpan som sagt... Skönt att höra att det var en myt med dyselexin och krypandet, jag förstod nog det men givetvis dyker ju såna tankar upp... Men visst är det så att alla Y-barn har damp iaf???? Ha ha ha!!!!
Hur gör vi på fredag då? ska vi gå efter vädret, eller?
Känner ju för att träffas!
Halloj!
Är det inte bra att de får vissa barnsjukdomar då? eller är det oxå nån skum teori jag hört????
Ja du Mirren, vi kanske kan starta ett eget dagis för våra skadade barn, ha ha ha! Äh, jag skiter högaktningsfullt i det mesta om hur fort det ska gå att de kan resa sig, springa eller slå kullerbyttor (iaf idag, he he)
Då satsar vi på utomhus... ska vi säga Street???? Kul att du vill joina oss Pess!!!
kram