Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

visparnas tråd # 6

Ja Petter blev oxå glad när han trodde sig få träffa Alvisen imorgon redan...

Ja nu tvingas jag och Petter att följa med... problemet är bara att jag har kommunarrest eftersom syrran har BF på lördag och jag ska ta hand om lydia... det finns ju tåg...

• Kerpet1

Oj va klockan är mycket...

Har precis fyllt frysen till bredden med all barnmat jag lagat i helgen...

Petter fick provsmaka en gryta med curry och visade bestämt vad han tyckte om det, knep ihop munnen, vägrde äta, förhoppningsvis berodde det på att han inte var hungrig...
    Däremot käkade han glatt en stor portion torsk i ägg och dillsås lite senare...

Nej, godnatt på er!!! Sov gott, det ska jag göra...

• Kerpet1

Halloj!

Malu! Smittar vuxna barn??? Det kanske dom gör... Du är iaf hjärtligt välkommen om du känner dig fit for fight!!!!!
    Svårt med snuva liksom, det kan man ju ha i ett halvår typ och man går ju alltid till jobbet med det... eller är det kanske bara jag som är olojal mot mina kollegor!?!?!?

Idis!!! Om jag blir avis??? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Låter hur kul som helst!!!

Joyce! Mr P väntar på brev om längden på straffet... Bötern uppgår till 3600:- WOW!!!! Det skulle man kunna få en schysst Sulky till Petter för!!!!

Maxie! Hua för att behöva vända dem upp och ner!!!! Min mardröm, hoppas bara att jag vet vad jag ska göra om det händer nått...

Ser fram emot morgondagen, ska bli såååååååå kul! Har bara noll inspiration va gäller vad jag ska bjuda er på...

• Kerpet1

Såg att det var Maxie som undrade om längden och mängden av Mr P olagligheter och inte Joyce...

• Kerpet1

Hej Malla! Jobbigt med nattning!!!! Petter drar mig oxå i håret när han ska sova, så pestigt!!!! Sen biter han oss när han ska gosa... försöker pusa oss fast biter med tänderna...

Kul med lyckad intervju... Fast har inte bajs lite med psykologi att göra? Bajs kan man ju prata om i evigheter!!! Anala och orala faser...

• Kerpet1

Tjnare! Åh va kul det blir i morgon!!!!!
    Nej nu ska plockas lite, annars får ni sätta på era barn kläder i städmaterial!!!!!!!!!!!

Kram

• Kerpet1

Medhåller ALLA... Jättetrist att L är sjuk och jobbigt för dig Pess!!!! Kramar!!!

Fisken! Va flamsig jag blev nere på gatan... Mr D måste ha trott att jag druckit en kvarting renat eller nått... men det är bara så kul att prata med dig!!!

Va kul att ni hade skoj idag!!! För det hade jag oxå!!!! Alltid så roligt att träffas även om man är lite vimsig inemellanåt...
    Fast det bästa är ju att vi alla är det fram och tillbaka.
    Petter somnade utmatad och alldeles rödrosig om kinderna när ni gått, ett tag var jag orolig för feber men det var det inte, han var nog bara till sig av att fått träffa er alla... Så det gick lätt som en plätt att städa undan, jag var klar innan Mr P kom hem så jag tycker inte det var så farligt!!!

Nu vimsar jag känner jag... öh... Petter höll ju låda i natt så det blev inte många timmars sömn för min del, sen ingen kvällslur för HELA familjen gick på promenad, (vi var och köpte en gunga till Petter att ha på landet) så nu tror jag att det blir sängen...

Kram

• Kerpet1

Jag kommer den 17, tror jag... är väll en torsdag... JAg har ju bil då!!!! ha ha ha!

• Kerpet1

HAlloj!

Här har vi varit på BIL-utflykt jag och Petter!!!! Vi var och käkade frukost med syrran (som ser ut som värsta badbollen, har gått upp 25 kg) nu ska vi käka lunch, nja Petter sover utmattad i sängen, men jag har bjudit hit en annan mamma på rester från igår... Sen blir det väll promis i detta vackra väder!!!

Jo Minna, dom tog sambons körkort på plats när han torskade för fortkörning i söndags, så nu väntar han på besked om hur länge det blir tunnelbana för hans del... trist för honom, kul för mig som kan åka bil... snacka om skadeglädje!!!

oj nu kommer min gäst...

• Kerpet1

Inte en jäkel lyser grönt...

Har ni ett liv eller????? Själv har jag precis nattat Petter och kom just på att lite mat vore trvligt... fast det fanns inte ett skit i kylen så efter diverse rotande i frysen så blir det nu fiskpinnar och potatiskrokketter... kanske lite halvrutten avocado till oxå... Va sägs om det?????

Vi vinkade av Mr P på cityterminalen idag... Han fick ta BUSSEN till landet... nu ringde han och var framme, grannen hade hämtat honom vid stationen och nu skulle dom bjuda honom på middag, inte ett dugg avis... Här sitter man och har nån jäkla bakjour för att syrran KANSKE ska föda...

återkommer...

Svar på tråden visparnas tråd # 6