Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

visparnas tråd # 6

Jam! Strl 34 och bmi på 19!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är supersmalt! sen har jag tittat i ditt galleri och du är ju förbaskat snygg!!!!
    Att fisken är smal det vet vi alla OCH supersnygg!!!! Glömde säga det till dig sist vi sågs Fisken; Du såg verkligen supersnygg ut!!!!

Men detta med att uppfattas som smal och sen har några gravidkilo kvar är inte lätt heller har jag förstått... och som du säger Jam, kroppaen ser ju lite annorlunda ut...

Jag har gått ner nästan 9 kg snart och det är 6 kg mindre än innan jag blev gravid, men herregud, inte ser jag ut som innan ändå... sitter ett berg runt magen som inte vill bort...

Jag kör viktkoll, superbra! Men nu har jag varit dålig på att fylla i på sistone... inte bra!!!!

• Kerpet1

Gud så jobbigt!

Skönt att höra att fler med våld får hålla sina barn... Petter är ju ofta snäll och tar sin medicin, men när jag ska suga näsan... då är det en kamp, oftast vinner jag, men det är inte utan att man blir helt knäckt, sen verkar han va ganska nöjd när näsan är ren och han fått lite droppar i den, kan han inte fatta det då? att det för nått gott med sig att gå igenom detta och att det skulle gå snabbare om han var lugn och snäll????

Hoppas nya medicinen funkar bättre!!!!

Pess skrev 2008-03-13 18:11:47 följande:
    Jag ger upp, jag kapitluerar Efter 4 misslyckade försök att få i L medicinen så ringde jag akuten (och fick prata med samma läkare) Får Amimox utskrivet istället...Jag trodde verkligen inte jag skulle ge upp....Tänkte att, äh...hur svårt kan det vara?? Jag är inte så blödig heller och kan gott hålla fast och ge med tvång etc, men när i princip allt rinner ur munnen i samma takt det kommer in + att hon försäkerhetsskull spyr upp den enda droppe hon råkat svälja så GER JAG UPP Att blanda i maten är ju bara att glömma. Droppade EN droppe i en rejäl portion fruktpuré (favvon) och hon ratar DIREKT....
  • Kerpet1

BMI hos mig är 25,1 så jag är överviktig trots mitt viktavfall...
    Men på god väg...

• Kerpet1

Gokväll, här är jag... fast bara en snabbis, ska sova nu för imorgon ska vi åka till Junibacken på utflykt...

Jasså? hon ska bli Lysmask vår lilla A... sötis!!!!

Här har iaf Mr P skruvat fast skötbordsskåpet i väggen, inte illa!!!!!

• Kerpet1

Va?!?!?! HAr du ite vetat vem Karl-Petter är????? Men är det inte helt otroligt, hur kan han va kvar än???? fast jag tycker det är lite kul...

• Kerpet1

Halloj!

Här är jag! Vi har varit på Junibacken, Petter var nog för liten för att ha nått direkt utbyte av det men kusinen tyckte det var Jättekul!!!! Jag fick en försmak för hur det är att ha barn i trotsåldern... Oj va arg hon var när vi skulle gå hem...

Men det känns iaf bra att ha varit utanför dörren och gjort nått iaf...

Nu ska Petter få mat... hm, blev en konstig matdag idag... han har bara ätit välling och gröt idag... men verkar inte direkt hungrig för det, skumt!!!!

Petter var oxå vaken inatt så jag pumpade i honom ersättning vid 2-tiden, sen sov han så gott! Lider med er som har det så varje natt, jag blir aldeles mat när det händer nån gång ibland...

Ses senare!

• Kerpet1

Hej Malu!

Vilken rackare som ligger och sover!!!! Men då är han väll pigg sen när h'n kommer ut! Petter sover oxå, jättetrött!
    Ja, tåget var ju helt otroligt, hur häftigt som helst!!!!!
    Jasså! Du ska fika med Caribe! Va avis jag blir!!!!! Lova att ge henne en jättekram från mig!!!! Vill oxå träffa caribe!!!!
    Aha! Infan har plockats igår? Hur blev skörden då?

Då hoppas vi på invasion här inom ett par veckor då!!!!

På tal om plussare... har nån sagt till Hulda att hon ska komma hit!!! Välkommen HULDA!!!!!!!!!!!!! vart är du????

Ska ni glo på melodifestivalen? Det får väll bli det i brist på annat...

• Kerpet1

Aja baja, sitter och äter godis, borde ha slumrat lite när Petter sov men fastnade här istället...

Nu ska jag städa kylen... tror jag... få se om jag kommer på bättre tankar på väg in i köket...

• Kerpet1

Ja inte håller jag på "hoppa hoppa" eller vad den heter...

Vadå? gillar ni inte värmlänningen Christer Sjögren?????????

Nej inte jag heller...

Rongedal är ju iofs oxå från Värmland... Dä ä möe värmland på tv nu!!!!!!

• Kerpet1

Men ser inte Perelli lite skum ut?????

Petter gillade iaf henne, snurrade flera varv på rumpan och viftade med armarna!!!!!!

Svar på tråden visparnas tråd # 6