visparnas tråd # 6
Kanon!
Hör av dig!!!!
God natt mina sköna hönor!!!
Kanon!
Hör av dig!!!!
God natt mina sköna hönor!!!
Ja det kanske får vänta tills imorgon, dock inga mängder
Nu är det diskat...
God natt!
Godmorgon!!!!
Petter vaknar runt 6:30... tror jag... brukar nonchalera honom ett tag men det brukar bli jobbigt när det ska dras i håret, nypas i näsan och när han ska kolla min tandstatus, ha ha ha! Men det är iaf possitivt med samsovningen, man kan ligga och dra sig utan att gå upp...
Ja, få till det!!!! Vi har ju fått det men, det var längesen nu... Ärligt talat så tror jag inte Mr P är så intresserad heller...
Jaha, så nu är du hemma Pess, hade ni det bra där nere i Skåne då? Är det fortfarande snö? När vi åkte hem var det värsta Julkortsvyerna när man glodde ut genom fönstret...
Zynk! Jobbar M idag eller? Hoppas A snart fattar att det är kul att leka själv!!!! Så kan hon ju berätta det för lille P sen!!!!
Nej, nu får det bli lite kaffe
Halloj!
Petter sover förmiddagslur... han rosslar förbaskat mycket... så trist!!!! hoppas det är bättre i morgon!!!!
Pess, jag glömmer alltid vart i Skåne ni håller hus. Jasså, Ystad lasarett är pest alltså? Bra att veta... vi håller ju till 2 mil därifrån...
Se nu till att L frisknar på sig så P får träffa henne snart!!
Jasså, du är sällskapssjuk Fisken? Men nu har du loggat ut!!!!
Trist med S... men du ska se att han mår bättre efter lite sömn!
Vi får se hur de små mår imorgon då.
Hej Fruppan! Ammar du fortfarande?
Här ska det lagas barnmat idag... har diskat alla burkar nu och inväntar bara att den stora inspiratinen ska infinna sig...
Borde släpa mig ut på en promis, har inte varit ute sen i onsdags... Petter har inte fått frisk luft sen i tisdags... hemska mig!!!!!
Petter har bajsat på pottan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tog kort både när han satt och krämade och på resultatet!!!
Snacka om bajsfixering!!!!!
Skönt att höra Pess!
Vår spjälis är en prydnad! Mamma och pappa sover mycket bättre med P emellan!!!!
Vi skulle dessutom få plats med säkert två till, men lille P funkar bra som P-piller!!!! Fast som jag brukar säga till alla förskräkta som undrar hur det ska kunna bli syskon när Petter sover emellan så säger jag "Lugn, vi har två till i frysen!" Då brukar det bli tyst, ha ha ha!
Här börjar sambons sambo oxå att svälla igen... bad Mr P köpa chips till mig igår som tröst för att jag skulle va ensam i helgen, den judasen köpte då en 300g påse!!!!!!!! och den är nu slut... hade väll räct med en liten påse...
Glömde berätta om vad som senast hänt här ute i förorten...
Kan ju snart lika gärna flytta till flempan (usch, nu var jag dum)
Japp, nu har nån varit i min vagn IGEN!!!! Denna gång snodde dom Petters två filtar och hans fina gröna Katvig-kudde! Blir så jäkla trött!!!! Varför ta det? och inte åkpåse och fårskin????
Jag har en stark misstanke... men vad kan man göra?
Trist är det... det verkar som att vi fått in "slödder" i huset för det är några som rastar sina damtussar på gården och INTE plockar upp efter dem, hur dum får man bli???
Joyce! Va gott det låter med thailändsk biffsallad!!!! Måste skärpa mig med vår vuxenmat här hemma... petter-maten lägger jag ner stor kärlek i!!!