Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

visparnas tråd # 6

Okey, då tar jag och städar lite istället!!!!

• Kerpet1

Jag såg det, då får vi förhoppningsvis se mer av Caribe här inne framöver!!!! Hurra!!!!!!!!!!

Aha, är AJ från huddinge... Oj oj oj, jag är lite kär i honom...

Zynk! M var ju hur trevlig och rolig som helst, inte för att jag trott nått annat... lite avis på era helgaktiviteter! Skulle aldrig få med mig Mr P på klädloppis OCH promenad!!!!!
    Och roligt att han var helt uppslukad av alla rosa klänningar!!!!

Hur mås det nu då Malu? Inte så bra tidigare har jag förstått, gumman, du ska se att det blir bra, kan bara skicka styrkekramar och jag VET att det kommer att gå bra och snart är v 26 ett minne blott! Men förstår oxå din nojja!!!

• Kerpet1

Godmorgon!

Va kul att se dig Vaniljflicka! Förstår att du har fullt upp! Ja, Petter är en riktig liten goding!!!!!!
    Har du inga blilder på dina små?

Petter vaknade tidigt!!!! 6:30... jag vägrade gå upp så vi tillbringade 1,5 timmar i sängen med välling, leksakeroch barnprogramm, men han kunde inte låta sin mamma slummra utan vill bara dra i håret!!!!!Nu har han dessutom kommit på att det skulle va gott att smaka på det oxå!!!! Jag blir tokig! Va kan man göra åt detta?????
    Nu leker han speldosa på golvet=sitter och snurrar runt, runt, runt att han inte blir snurrig i huvudet...

Kaffe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Kerpet1

Vadå?!?!? Var du full igår firren????

• Kerpet1

Hm... känns igen... Man borde ta tag i röran, så sitter man här istället!!!!!!

• Kerpet1

Ångest... har precis satt i mig en liten skål chips, onödigt, men GOTT!!!

• Kerpet1

Halloj!

Gud så smart med en hundkorg som babynest, det kom jag oxå på fast alldeles för sent, då hade redan Petter vuxit ur sin spjälis!!!! Ha ha ha! Nej, skämt åssido så köpte vi ett svindyrt samma dag vi kom från BB, men tyckte inte det verkade funka så vi lämnade tebax det och lät Petter sova i sin spjälsäng.

Nej nu ska jag sova... har startat ett nytt liv, ha ha ha! Ska gå ut på att lägga mig tidigt samt att varje kväll plocka undan kläder och diska upp dagens disk och röja upp alla leksaker... har funkat 2 dar så vi får väll se... det ser säkert ut som ett bombat horhus här framåt helgen...

• Kerpet1

Jag tar oxå kaffe!!!!! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ trött, trots att jag och P har tagit oss en lur... han sover vidare men min mobil ringde och väckte mig!!!!

Svar på tråden visparnas tråd # 6