Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

visparnas tråd # 6

tur att fiskpinnarna kom från två olika öppnade paket för hälften smakade SKIT!!! Frysskadade... potatisen blev torr och skum, avocadon orkade jag inte ens skära upp... men majonäsen satt fint...

Som grädde på moset så är det en film med Hugh Grant som jag diggar, men vem dyker upp med sitt nylle i bild då? Sandra Bullock!!!!! Hon är bara för mycket...

• Kerpet1

Puss på dig zynk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Härligt med SPA!!!! Men du blir väll inte borta för länge?????

• Kerpet1

Nu ska jag sova... är sååååå trött, hoppas bara Petter är det oxå.

Kram på er!!!!

• Kerpet1

Godmorgon!

Hoppas du fick en skön natt zynk!!!!

Petter sov hela natten, vaknade vid 7, efter välling och bajs i pottan så sover han nu igen... kanske borde jag oxå sova lite till... Men det blir nog kaffe istället!!!

Vad ska ni göra idag då?

• Kerpet1

Oj, har ni sovmorgon? Det har Petter oxå!!!
    Jag har ökat några 100 g ytterligare så nu ska det minsann bli promenad idag och skärpning vad gäller bakelser!!!!!!
    Faan va det är lätt att gå upp i vikt... Jag är ju ganska nöjd med mig själv just nu men jag får tusan i mig inte gå upp mer...

• Kerpet1

Halloj!!!!

Tillbaka efter lång promis! Vi gick runt sjöarna och det var så fint väder!!!! Om en stund kommer syrran och då ska vi gå till lekparken, det blir premiär för llle Petter, skäms när jag tänker på att han aldrig fått testa att gunga!!!!!
    Vi ska ta med kaffe och fika oxå!!!!

Mirren! Är det sant? ringde de och frågade om maten???? Att va vego idag är ju inget speciellt, eller hur? Alla barn har väll nån liten matintolerans i dag, eller hur?

Det där med dagis och bajs och blöjor funderar jag lite på... vissa säger att det inte är nån större idé att pottträna eftersom dagispersonalen skiter i det och ändå sätter på dem blöjor och låter dem bajsa i dem... kan det va så????? Nån som vet? Men när ska dom då bli blöjfria??? Jag tänkte att det kunde va possitivt med ett barn som inte bajsar i blöja, men då kanske man ska hålla tyst om det oxå?????

Joyce, va skoj med ny lägenhet!!! Fast jobbigt med renovering!!!
    Blev det nån tur till båten, eller slapp du?

Tjenare Firren!!! Städa borde jag oxå göra! Fattar inte att man kan ställa till det, fast ag skyller på Petter, he he he!
    Jag städade Petters matskåp idag vilket resulterar i att det istället ligger tomma välling och grötförpackningar och annat skräp på köksbordet, jobbigt att slänga det direkt, eller?
    Sen satt jag och klippte ut stjärnor till Petter från tallriksundelägg i plast och nu ligge alla stjärnor utspridda på köksgolvet och plastresterna gör tommförpackningarna sällskap...

Proppen, va trist med ögonen! Petter hade det för ett par veckor sen, men tur i oturen så fick han ju öroninflammation då oxå så vi fick ett pencillin som slog ut ögongeggan direkt oxå.

Malu! Så katterna är redan 2 år, oj va tiden går!!!
    Jag var på jobbet härom dagen och skvallrade för M att du skulle börja jobba lite igen... Hon fick stora skräcken för hon hade lånat ut ditt skrivbord till nån ny mattelärare, fast det kanske är en urping som du kan sitta i knät på, ha ha ha! Fast M sa att hon genast skulle ringa dig.
    Ska du jobba lite varje dag eller? Jag ska ditt den 16 en sväng, kanske vi kan ta en snabb-kaffe?

Nej nu ska jag koka kaffe till utflykten!
    Kram!

• Kerpet1

Förresten, ska vi satsa på nån utomhus-fika i veckan?
    Nån som är intresserad?
    Vinterviken är ju trevligt, eller Street?

• Kerpet1

Halloj!

Åter från lekparken, Vilken succé det blev! Att få se den där blicken i Petters ögon av skräckblandad förtjusning! Det var obetalbart!!!!

sen var det mysigt med fika i eftermiddagssolen! Petter somnade precis när jag parkade bilen och sov tills nu så det blir nog envaken kväll...

återkommer

• Kerpet1

Förresten! Jag och Petter har käkat Kinamat... jag åt maten och han fick räkchipsen, han diggade dem skarpt!!!!!

Svar på tråden visparnas tråd # 6