Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

visparnas tråd # 6

Herregud Fisken!!!! Vilken skräckupplevelse!!!! Lider med er!!!!
    Jobbigt när de skriker och man inte vet vad det är och att de blir slappa i kroppen... jag ryser!!!! Du vet att du får ringa om det händer nått och du behöver hjälp när D jobbar va?
    Tycker så synd om er som ska drabbas av allt!!

Malu! har missat att du har puckade svärisar!!! trist!
    Magen klarar mer än man tror, men det är otäckt!!!

Petter ålar runt på magen och har gjort så en lång stund... Utan större protest.. fast det går bara bakåt och runt i cirklar...

Nej, kaffe!!!!

• Kerpet1

Hurra!!!!

Såg att Petter satt och tryckte på golvet, sprang efter pottan och hann... nu sitter han glatt och SKITER!!!! Mamma blir så glad!!!

• Kerpet1

Jam! Va skönt det är när de sover så bra!!!! Hoppas med dig att det fortsätter!!!

Malu! Kommer du på tisdag? Vill se din Mage och hela dig oxå för den delen!!! Du jobbar inget nu va? har du fått sjukskrivning hela vägen in i mål, eller? Jag planerar att ta en liten sväng till jobbet på torsdag... ska försöka se om mitt hus inför höstens schemaläggning... vill inte va mentor för en ny etta, bara roliga kurser etc... ha ha ha! Vi får väll se hur det går!

Nu kom jag på varför vi sov till 8 i morse!!! Man har ju ställt om klockan!!!! det innebär väll att förmiddagsluren är framskjuten...

• Kerpet1

Hej Maxie!!
    Tror vi blir MÅNGA!!! Nej, ni behöver inte ta med något, bara er själv och bebisarna!!! Petter är laddad ska ni veta!!! Tror vi ska skippa babysimmet i morgon så han inte drar på sig nån skit!!!
    Har du vägbeskrivning??

• Kerpet1

Jag fixar nått ätbart... vad vet jag inte än... väntar fortfarande på inspiration för att börja laga barnmat idag, det infann sig ingen inspiration igår...

• Kerpet1

Hej Firren!!! Förstår att du är trött!!! Kunde de inte hitta nått i näsan då?
    Vad är det för virus han fått nu då?
    Va jobbigt att inte få i honom nån vätska... Jag har kört med medicinspruta när Petter vägrat, men han tar i princip ALLTID ersättning så jag har aldrig behövt vara så orolig...
    Tänker på er!!!
    Jobbar Mr D?

• Kerpet1

Du får höra av dig Fisken om du vill ha sällskap på astrid om Mr D jobbar kväll/natt!!!
    kram

• Kerpet1

Du får va luddig Malla, no problems!!!!

• Kerpet1

HAr precis käkat frulle, varma mackor, hm, hur nyttigt är det??????

Vad gör zynk då???? Har P-pillret ensamlek och hennes föräldrar håller på att få till det? Fy faan va äckligt!!!! Ha ha ha! Inte ett dugg avis... Tror jag ska dammsuga...

• Kerpet1

Kramar här oxå till Er, fisken!!!!!!

Visst är det på Tisdag vi har bestämt? Zynk skrev i min blogg, "visst ses vi i morgon?"...

Min käre sambo har blivit stoppad av Harry Haffa i dag och troligen loosat körkortet och FETA böter, Heja! Heja! Ja vad säger man? Nu blir det tricken för honom och jag får ha bilen!!!!
    Lite synd tycker jag dock om honom, 1-2 km över körkortsgräns...

Svar på tråden visparnas tråd # 6