• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • Icapika

Kanske inte så pinsamt nu, men när jag gick i gymnasiet så kom vi in på ämnet internetdejting. Jag har ingen aning om varför, men iaf. Jag hade ju träffat en kille jag pratat med mycket och kände mig intresserad av så jag kände mig befogad att prata. Jag hade tänkt att säga; Att det är så bra för man lär ju liksom känna varandras insida också och går inte bara på hur snygg man är utan det ser man när man träffas.
    Blev istället, man lär känna varandra nerifrån och upp när man träffas. Vad tänkte jag på då.

• Liten Nina

Mina föräldrar kom på MIG i en position man INTE vill att ens föräldrar ska se!

• Anonym

En jättepinsam, tycker jag i allafall, grej hände när vi var i tunisien för ett par år sen. Jag o min kompis sitter vid hotellbaren en sen eftermiddag o kollar in bartendern, han var ruskigt snygg! Pratar lite om honom o hur det skulle vara att dela säng med honom för natten... Vi pratar på massor av pinsamheter o när vi ska gå o ta växeln säger han "varsågod"!!!! Vi sprang därifrån o skämdes som bara den... vi trodde ju inte han fattat ett ord!!! Sedan dess är man lite försiktig när det gäller vad man säger, var man än råkar befinna sig..

• Suzanna

Icapika: Jag skrattar sönder mig!!!!!!

• Anonym

Jag tror att jag skulle ha dött om jag hade gjort som anonym kl 00.39.

• Anonym

Upp med tråden, den var ju helfestlig.

Jag var hos en kille en gång. Han besökte då toaletten och var borta ett bra tag.
    Helt plötsligt får jag grymt ont i magen och börjar kallsvettas. Det börjar gå upp för mig att han mår lika dåligt som jag och att det finns bara en TOA!
    Eftersom vi var nya inför varandra så frågade jag lite tyst utanför toadörren om han mådde dåligt.
    Bluööööäää, hör jag då. Han ligger och spyr.
    Jag får panik för jag känner att jag verkligen måste gå! NU! Så jag tar en systemetkasse och sätter mig i mörkret ute på hans balkong och gör min nr 2.
    Sen får jag väl totalt hjärnsläpp för jag knyter ju åt påsen med dess vidriga innehåll, lämnar den på balkongen och stänger dörren.
    Killen staplar då ut ur badrummet och säger att han behöver frisk luft.
    Jag är då snabb med att säga, nu går jag hem, jag mår inte heller så bra.
    När jag kommer ut ur porten pustar jag ut och rusar mot min bil då kastar jag ju en blick upp mot balkongen och där står killen med systemet kassen i ena handen och med den andre håller han för näsan.
    Pinsamt!
    Det blev ingen kärlek av det..

• Anonym

Min kille har gått och storhandlat i enbart kalsonger på OBS!
    Väldigt lätt hänt menar han när det är sommar och varmt och man tror man har shorts på sig.

• sessan

jag och min pappa var in och skulle köpa en scanner till datorn, jag min idiot frågar lite coolt ( jag menar killen bakom disken var ju snygg) "hur byter man färg patron?" AAAHHH jag blev illröd när jag fatta vad jag sagt!! min pappa skämdes som ett djur o killen bakom disken sa ngt i stil med "hmm...öhhh..det finns ju ingen sån" jag åker ALDRIG dit igen
    /sessan

Svar på tråden Detta var pinsamt...