• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • Maria 79

Detta hände mig när jag var 16 år och hade börjat första året på gymnasiet:
    Vi hade rast och strax före lektionen skulle jag gå på toaletten för att byta tampong. Så jag går in och låser dörren, men tydligen inte ordentligt för när jag väl sitter där med handen mellan benen så sliter två tjejer upp toalettdörren!
    Utanför står det massor av elever, däribland killen jag var intresserad av... "Man brukar låsa", sa en av tjejerna. Ynkligt svarade jag bara "stäng dörren" och det gjorde de. Jag vågade inte gå ut från toaletten förran efter 10 minuter när jag var helt säker på att det inte fanns några elever kvar i korridoren. Jag kom försent till lektionen också.

Jag har fått denna berättelse publicerad i Frida Story för några år sen under mitt "pinsammaste minne"... (Nr 4 2002)

• sessan

jag skulle köpa en tandborste till min pojk, en sån där eldriven. (ska ha den för att massera hans överläpp, behöver stimuleras efter operation) så jag frågar mannen i affären hur den ser ut utan borste?-för jag ska ha den till ngt annat!!!!säjer jag Gissa om han såg finurlig ut! Oj säjer jag sen jag menar hmm att jag ska massera.....åhhh nej det blev ju bara värre... skammsen gick jag ur affären. hi hi han fick ngt att fundera på...

• Anonym

Förra sommaren hände något MYCKET pinsamt.

Jag och en kompis hade lämnat pojkvännerna hemme och åkt till en strand för att sola och bada.
    Min kompis låg kvar och solade när jag gick ner till vattnet för att svalka mig lite snabbt. Stranden var full med folk och vattnet likaså.

Bara typ en meter ut i vattnet fanns en liten sten, jag ställde mig lite snyggt på den och spanade ut över vattnet... ville gärna att folk skulle se min bikini som jag beställt för dyra pengar också ;)

Då trampar jag fel och faller framstupa från stenen rakt över en pappa som försöker hjälpa sin tvååring ut i vattnet. Han blev jätterädd och bara skrek, ungen började grina så klart och jag bara bad om ursäkt.

Skyndar mig tillbaka upp mot stranden och börjar leta mig tillbaka till vår plats för att fråga min kompis om hon sett det pinsamma jag ställt till me. Vår plats var dock tom så jag gick upp mot kiosken och hittade henne i glasskön.
    På vägen til köns står hon och skrattar och viftar med armarna mot mig... jag antar att hon sett min pinsamma cirkus och ler tillbaka. Så kommer jag fram och hon hinner bara säga: BIKININ!

Jag tittar ner... och i fallet har jag lyckats få upp min trekantsbinkini under hakan typ... tuttarna hänger och slänger i det fria och jag har inte ens lagt märke till det...

Det var pinsamt. Först nästan ha ihjäl en pappa men sin lilla dotter och sedan kuta runt på stranden som en idiot med pattarna i vädret och bikinin under hakan!

• Anonym

Nää, vad pinsamt! Som om det inte räckte med påhoppet på pappan!

Apropå nakenhet: Min bästa kompis var ensam hemma och låg och solade på gräsmattan bakom huset. Eftersom det är mer eller mindre insynsskyddat så fick hon för sig att sola näck för att slippa alla ränder.

Men plötsligt så kommer en gubbe farandes och ropar ho ho, någon hemma? 2 meter bort står då vattenmätargubben som ett utropstecken när väninnan kämpar med att få på sig bikinin..

• Wisteria

får väl själv bidra med en historia då =)

min kära pojkvän hör till skaran enormt blyga människor, i alla fall precis när man lärt känna honom, därav följande historier.

I alla fall, historia 1: Första gången han var och hälsade på hemma hos mig (vi var då 16 och 18 år gamla) så skulle vi sitta på min säng och prata. Min pojkvän är kampsportare, så han hade några glansiga byxor, kickboxingbyxor tror jag att det är, och jag hade glansiga satinsängkläder. Han tyckte att det var VÄLDIGT pinsamt att inte kunna sitta still i sängen, så fort han försökte så gled han ju iväg =)

Historia 2: Hemma hos min familj så har vi ALLTID sprungit runt halvnakna eller helt nakna, exempelvis till och från duschen och så. Ingen av oss är direkt blyg, så toalettdörren står oftast öppen om någon duschat eller sitter på toa. Men när min stackars pojkvän (det här var också i början av vårt förhållande) kom och skulle hälsa på, så lärde sig min mamma att stänga och låsa dörren. Pojkvännen skulle väl antagligen gå på toa, så han öppnar bara dörren på vid gavel, och där står min mamma, helnaken!! Jag vet inte riktigt vem som blev mest rädd, men min pojkvän var i alla fall ganska blek om nosen när han kom upp på mitt rum =).
    Dock var det här varken den första eller den sista gången min mamma näckat för folk...

• Ejnie

Far2Three - HAHAHAHAHHA skitskojigt! (förmodligen inte då men nu....)

• Tin o Trolls mamma

*garvar så jag ligger dubbel över tangentbordet*

Min historia är inte så pinsam egentligen, det är mer synd om min käre make som har en så frispråkig och spontan fru.

Idag när vi skulle parkera vid bankomaten fanns det bara en tom p-ruta, men där står en kraftig dam och röker och hon står en bra bit ut i "vår" ruta. "Flytta på dig kärring!" vrålar jag.. Det är bara det att maken har sin ruta helt nedvevad på förarsidan och det såg inte jag utan tyckte den var helt uppe! Tanten vände sig om men sa inget. Maken såg ut som att han helst ville sjunka genom förarsätet och försvinna.

Jag brukar inte säga elaka saker så att folk hör, men när man sitter i bilen är man ju ganska skyddad och ingen hör en - oftast inte då.

Ekorren.

• vilde

Hade fyllesex med en gammal pojkvän på en gräsmatta bakom högskolan i Sundsvall, när en fullsatt buss med tyska turister kör in på parkeringen jämte huset, väller ut och börjar fotografera oss...
    Vad göra ligga kvar och försöka hålla ansiktet i händerna eller försöka trassla på sig kläderna och smita iväg?
    Tror jag bara försökte gräva mig ner i gräsmattan. De stack ganska snabbt, tack och lov! : - )

Svar på tråden Detta var pinsamt...