• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • Tezzis

Jag & sambon hade varit ute på puben och festat och när vi kom hem hade vi fyllesex.. Då är man vild och galen.. Somnade naken och på morgonen ringer telefonen.. Jag går upp och svarar (fortfarande naken) och ser svärmor ligga i soffan..
    Hon hade varit med ute på puben och hon kom hem efter oss.. Men det hade jag glömt...

Ville bara krypa ner under täcket och gömma mig där resten av dagen..

• bambigirl

jag var kanske 15 år och hade precis duschat och skulle in i köket och slänga min binda... Sopkorgen hängde inte på plats, kollade in i matrummet och såg mamma, ensam, genom dörröppningen sitta och binda torkade äxter med sopkorgen bredvid sig. Innan hon hunnit säga nåt stövlade jag in spritt språngande naken och slängde bindan. Ser mig omkring och där sitter typ 3 manliga, riktigt snygga kompisar till min äldre bror... De syndes inte genom dörröppningen, men nog fan var de där... Var ganska pinsamt att träffa dem ett bra tag efter det

• Glad i hågen

Oj, vilken av alla pinsamheter ska man välja? Jag har en förmåga att hamna i märkliga situationer, men jag bjuder gärna på dom också.

Jo, jag var på en skidort och efter after skin skulle jag och min svägerska gå och basta på anläggningen. Från damernas dusch, lite lätt berusad efter after skin, traskar jag käckt rakt in bastun utan minsta tanke på handduk eller liknande. Kommer ett par steg in och tänker att oj oj oj vilken stor och fin bastu dom hade här. I nästa sekund får jag se ett antal ovanliga skäggiga damer på de fulla bänkarna... Det var gemensam bastu!!!

I chocktillståndet hann jag inte heller memorera vilka ansikten det var så senare på kvällen visste man ju inte riktigt vilka av gubbarna som man hade visat mer än man skulle.

• Anonym

Var tillsammans med den kille, inte så seriöst och vi hade inte varit ihop länge. När vi skulle ha 6 kom han inte in i mig. Vi fattade ingenting. Till slut kom jag på att jag hade en tampong inne.....

• Bea

Har snart läst igenom alla dessa och det var länge sedan jag skrattat så.

Jag kan berätta om vad som hände en väns f.d.

Han var på en tillställning där det inte passade sig att nysa vid bordet så han kvävde den och vad hände då?!?!
    Han fes istället!!!! Fy så pinsamt roligt.

• Suzanna

Min storebror gjorde bort mamma när han var liten. Han var runt tre år och satt i vagn, och var på posten med mamma. Plötsligt kommer det in en annan mamma med vagn, och i den sitter en liten pojke som hade någon slags utvecklingsstörning. Den lille pojken satt där i vagnen och ryckte i sina ofrivilliga rörelser och först stirrade min bror bara på honom. Men sen kollar mamma ner och där sitter han och härmar den lilla killen, bara att han gör det 10 gånger värre! han rycker och vrider sig och gungar fram och tillbaka i vagnen. Snacka om att mamma skämdes och inte visste hon hur hon skulle förklara då och där för min bror, framför den här pojken och hans mamma, att pojkern var sjuk och att man inte ska härmas på det viset... Hon höll på att dö tillslut...

En annan rolig grej var min kusin som försvann hemifrån när han var i 4-års åldern. Han återfanns hos grannarna i hyreshuset bredvid, där dom hittat honom naken i trappuppgången. Han hade även med sorglig stämma upplyst sina grannar om att inte fick någon mat hemma och att han var så hungrig så att han höll på att dö......fyyyy vad pinsamt för min moster

• sesam77

Jag vill gärna läsa fler pinsamma saker!!!!!!!!!!!!!!

• Monalisan

HMMM jo en sak som va jäkligt pinsam var förra året när jag var gravid med min son. Mådde så fruktansvärt illa hela graviditeten men jobbade ändå. Har en lång väg att åka buss till jobbet. Satte mej längst fram där nästan brevid chaufören, mådde illa hela vägen men trodde att jag hade det hela under kontroll. Men när jag är ett par hållplatser ifrån där jag skall gå av så bara kommer det. Hela frukosten. Bussen var ganska full med folk och en stackare fick nästan skorna förstörda. Går skamset fram till chaufören och säger att-ursäkta mej jag råkade kräkas. Han ser svin arg ut o mummlar nåt om att jag måste säga till INNAN jag kräks varpå han ropar ut i HÖGTALARNA att bussen måste in för sanering! Med gravid hormoner o allt i kroppen skriker jag-Jag är för helvete gravid och jag kan INTE säga till innan jag kräks för jag vet fanemej inte när jag ska kräkas Varpå jag stiger av bussen och knallar resten av vägen till jobbet.

Svar på tråden Detta var pinsamt...