• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • miya

*ASGARVAR* verkligen...........

• Anonym

Fy, det hände en lite pinsam sak härom dagen. Jag lånade min sambos cykel, som är en sån där gammal med bockstyre och jätte tunna hjul. dessutom har den ganska så granna färger. Till saken hör att cykeln är ju en herr cykel så den har ram och var aningen för hög för mig.
    Började iaf cykla, gick lite vingligt då det är flera år sen sist. Kom till ett övergångs ställe, kollade mig omkring, ingen bil så jag cyklar över. Det är lite lite sluttande när jag kommer över på andra sidan och dessuton ett sånt där "staket" så man måste hoppa av o leda cykeln igenom. Börjar trampa bakåt för att bromsa, men upptäcker till min förskräckelse att cykeln inte har fotbroms!! Får panik, försöker nå hanbromsen, men den sitter långt ner på bockstyret så jag når inte! Ser staketet närma sig snabbt och BOM, där far jag rakt in i det!! Det fick ju stopp på cykeln iaf. Klumpigt försöker jag ta mig av den men fastnar med foten mellan ramen och sadeln för några sekunder. Tittade mig förskräckt omkring så att ingen sätt det hela, men jooo, givetvis kommer bussen med massa folk preciiiis då...Gud vad jag skämdes!!

• Anonym

Puffar upp den här...

skrattar så att tårarna sprutar!!

• Anonym

För flera år sedan följde jag mamma på auktion. Det var inomhus och folk hade som sittplatser. Mamma ska ta upp nånting ur sin handväska och ut far en tampong som rullar sakta hela vägen på golvet. Alla skrattar och mamma skrattar lite generat med.

• Anonym

I våras när det äntligen hade blivit varmt ute skulle jag ner på stan för att ta en öl med några kompisarn.
    Hade köpt en ny kofta några dagar innan som jag var mäkta stolt över.

Hade ingenting under den utan den var lite uppknöppt så att den fick en urringning.

Kliver på bussen, känner att alla tittar på vårfina mig och går och sätter mig ganska långt bak. Sätter mig ner och tar upp väskan i knät... och TITTUT! där häner ju tuttarna efter att varenda knapp utom två har gått upp i min kofta...

JAG DOG!

• Petra Pontus mamma

Höll i ett viktigt möte med en stor kund för några år sedan, var nyanställd och det var första mötet tillsammans med min nya chef. I början på mötet radade jag upp mina grejer på konferensbordet. Ni vet, filofax, penna, anteckningsblock, avstängd mobil. Mötet flöt på. När det gått en timme och det var dags att samla ihop sig insåg jag till min fasa att jag också radat upp en tampong mitt bland allt annat. Höll masken men höll på att dö efteråt.

• Emma mamman

Jaha, jag kan nog bidra med nåt...

Min bror och mamma stod vi en busshållplats, brorsan är ca 3 år. Vid busshållplatsen står också en äldre man varpå min bror utropar: Mamma! Varför är han så ful???
    Ja, vad säger man till ett barn då??

Jag har arbetat på en förskola Och vid ett tillfälle hade en 4 årig pojke kissat på sig så vi gick för att tvätta och byta kläder på honom. Det kommer flera barn och tittar på varpå pojken ställer sig, spritt språngande och gör helikoptern och utbrister:Så här gör min pappa hemma!
    Hahaha, vad svårt det var att titta på pappan sen!!!

• Anonym

Jag var och handlade på Jysk för några år sedan. Köpte då ett par köksgardiner som det för tillfället var bra pris på. Men när jag kommer ut och tittar på kvittot är ju fel meterpris inslaget. För jag tyckte att det stod ett billigare pris på skylten inne i affären.

Uppeldad (av min mor som aldrig släpper sånt här) beger jag mig in i affären igen med bestämda steg och fräser irriterat omkring mig. Att det är ju priset på skylten som gäller typ.

Expediten visar då på skylten där det står det där dyrare priset. Det jag trodde gällde ett annat tyg på samma ställe..
    "Ni får väl skylta lite tydligare då!" sa jag och gick med högburet huvud med lite varma kinder ut från affären igen..

Svar på tråden Detta var pinsamt...