• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • LindaoEmil

på tal om gravidkräkningar!! jag jobbade i en delikatessavdelning i en mataffär! redan där var lukterna emellanåt för mycket för mig, men det gick bra!! men en dag hade charken sågat i ben (luktar apa) så jag sprang ut för att få frisk luft!! tyvärr ligger mcdonalds brevid parkeringen där jag sprang ut och fritöslukterna gjorde att jag fick tömma magen i ett buskage!
    där står jag och ulkar en stund, ställer mig upp, torkar mig om munnen, vänder mig om och ser en minibuss full av människor som trycker sig mot rutorna och ser allmänt äcklade ut av det de nyss såg!!
    det var en högröd linda som gick därifrån!

• pillalilla

Jag var på apoteket och skulle hämta ut p-piller till katten. Det var meningen att veterinären skulle ringa in receptet, men hade glömt det.

Nåväl, personalen bad mig sitta ner och vänta (i det överfulla väntrummet), så skulle hon kolla upp saken. Kom tillbaka efter en stund och ropade åt mig som satt kanske fem meter bort, att "nej tyvärr finns det inga recept på p-piller inringt. Är det bråttom, behöver du dom till helgen?" Jag: "jaa, det är nog lite kris hemma, skulle nog behöva dom (katten löpte för kung och fosterland)."

Hade inte en tanke på att folk inte visste att det var till katten, slog mig först när tanterna började se besvärade ut...Det lät nog som om jag planerat en riktig helhelg

• dexterswife

*gapflabb* Den var kul pillalilla!

• Fideli

Ännu en kräkhistoria:
    Jag var nygravid och lunchade på Konsum-restaurangen, kände hur kaloppsen växte i munnen och hur det blev svårt att svälja. Så plötsligt kräker jag rakt ut över hela bordet och tallriken. Personalen kommer rusande och undrar hur det är fatt. "Det är ingen fara, jag tyckte bara att köttet var lite segt" säger jag och försöker mig på ett leende.

• Morbid Mistress

För några år sedan bodde vi utomlands. Eftersom jag och min syrra ville komma in i samhället lite pluggade vi in lite olika fraser på språket, som vi hittat i en bok om landet. Siffror och så lärde vi oss rätt snabbt så skulle vi lära oss pruta (som är brukligt där). Försäljarna sa ett pris och vi sa vad vi trodde var uttrycket "för dyr" och sa vad vi ville betala. Vi kunde inte riktigt förstå varför alla kollade vääääääldigt konstigt på oss förrän vi fick tag på ett "riktigt" lexikon. Det stod fel i boken vi haft och vad vi eg hade sagt var "för billig". Inte konstigt att alla kollade så konstgt på oss när vi först tycker priset är för billigt och sen vill sänka det ännu mer

Lite senare komma pappas ex son och hälsade på. Vi hae arit ut en kväll och skulle åka taxi hem. Han sätter sig fram och ska försöka prata med chaffören men han kan inte landets språk och chaffören kunde inte engelska. Varvid exets som kläcker ur sig si si (dvs spanska för jaja) och får väldigt konstig blick från chaffören. Vi i baksätet håller på att skratta ihjäl oss för si betyder där ungefär lika som knu**a

• niiina

Jag och Mamma åkte tåg till Jämtland när jag var ca 11år. Det var natt och vi sov i en liggkupé med 6 bäddar i. På natten vaknar jag av en hemsk mardröm där det hände Mamma massa hämska saker så jag bestämmer mig för att jag måste krypa över till henne och kramas lite. När jag lagt mig i hennes säg, så kramar jag henne hårt och talar om för henne hur mycket jag älskar henne. Då hör jag en främmande röst brevid mig som säger - Nä men å så mysigt, det är inte varje dag man får höra sånt här av så flickor. Och i sästa sekund hör jag min Mammas röst från sägen under: Karolina här är jag!

Ville bara dö..

• ikelipiken

Jag råkade ut för en väldigt pinsam sak för 10 år sedan.

Jag var tio år och hade spring i benen som de flesta barn och skulle "bakåtgaloppera" mitt på stan.

Oturligt nog så har man inte ögon i nacken, så jag galopperade rakt in genom ett resturangfönster och ramlade rakt in på fyra människors plankstekar och tuppade av.
    Mina föräldrar stod utanför och skämdes och oroade sig tills ambulansen kom.

*Huga* Blir tomatröd än idag när jag tänker på det.

• Monsa

Min kille hade sovit över och jag hade vart uppe en runda och skulle gå å lägga mig igen, vi sov ganska så länge och min mamma hade gapat på mig om att jag skulle gå ut med hundarna , undrar om det inte var det jag vart uppe å gjort, i vilket fall så tar jag av mig och ska krypa upp i sängen och hade bara trosor på mig och hon stormar in å skäller och säger: Ja å mina gamla trosor har du på dig med!
    jag skämdes ska jag säga och kan tillägga att det var trosor hon inte använde, skitsamma jag skämdes ju som en hund för min kille kan jag säga...

Svar på tråden Detta var pinsamt...