• Snurp

Detta var pinsamt...

Skulle vara kul att höra om någon gjort bort sig sådär riktigt.
    Eller som jag, som har en pryl hemma som man inte vill visa.
    Jag bad till och med min bästa kompis på den tiden (20 år sedan....säkert???) att gå in och köpa den för mig.

Det var en CD-sammling i ett rosa fodral av tyg med .... håll i er....the best of Barbara Streisand

Idag ligger den bakom alla andra CD-skivor. Vem vet, kanske kommer det upp ett 70-tals revival party någon dag.

ar lagt in länken i Känsliga rummet ifall det finns någon som skäms mer än jag.

• Svar på tråden Detta var pinsamt...
  • PrincessOfIce

Jag har en resemardröm liknande Petra Pontus mammas historia..
    Var i Turkiet på semester tillsammans med min pappa, lillasyster och hennes mamma (lillasyster är halvsyster)..
    Klantarna på Hotellet anordnade en kväll med BARA mexikans och sydamerikansk mat vår sista kväll och självklart så blir jag taskig i magen av den buffén och vi som ska åka 6½ timme till flygplatsen i en buss och sen flyga hem till Sverige..
    Vi satt och väntade på att bussen skulle dyka upp och så kände jag att jag var tvungen att gå på toa och sk*ta och råkade precis som Petra ut för sprutlackering av toa samt att jag sket på mig..
    Fick linda in mina trosor som jag snabbt hade lyckats skölja av och linda in i en sån där santitetspåse för bindor samt papper runt om och smög tillbaka ner till foajen där alla fortfarande väntade på bussen och smög ner paketet med trosorna i min väska och letade rätt på ett par nya trosor att sätta på mig... Men innan jag lyckats få på mig trosorna så sket jag på mig igen! Mitt i foajen bland alla gäster och personal på hotellet..
    Jag fick springa upp till toaletten igen och avsluta ärendet där..
    Fick en massa blickar på mig både när jag kom tillbaka och under hela resan till flygplatsen..
    Det blev ett par Sittningar både på flygplatsen och på flygplanet och sen även på Arlanda..
    Låg jättedålig i 2 veckor senare med mega diarré...
    Som tur var så var inte jag gravid just då...

• Anonym

Hum...jag har precis gjort bort mig men jag hoppas att det inte märktes. Vi skall hyra ut våran lägenhet och en kille skulle komma hit och kolla på den, han ringer och säger att den portkod han fått inte funkar så jag går ut på loftgången och kastar ner nycklarna, Killen är mörkhyad...inget konstigt med det, jag ska berätta att man bara sätter den "svarta" brickan på nyckelknipan mot dörren för att öppna.....bara det att brickan är blå!

Pinsamt!
    Hoppas verkligen inte han la märke till att jag sa det.......

• Scatcat

Kan ju berätta en grej å min arbetskamrats vägnar Hon var på hockey för första gången..(ett par år sedan i Scandinavium, Göteborg). Efter en stund vänder hon sig fnittrande till sin kompis och säger högt och tydligt: "Hoppsan, hoppsan...hoppsan...varför säger han 'hoppsan' hela tiden? Kompisen ser storögt på henne och väser att han säger 'offside' och inte hoppsan.

• Anonym

Kom och tänka på min mamma igen med anledning av hockeyhistorien ovan.
    Det var hockey-VM för ca 6 år sedan och vi for på en pub/restaurang för att titta på storbildsteve samt käka lite goa tilltugg.
    Vid nåt tillfälle (periodpaus!) visades en repris av Sveriges mål och mamma skiker och jublar högt. Hon var den enda...

• Snurp
    oooohhhh känner igen det med mål jublet
  • turia

Jag och några kompisar hade varit 2 veckor i Bulgarien. När vi kom fram till
    bulgariens flygplats mådde jag pyton och kräktes i en papperskorg. Allt festande hade tagit ut sin rätt! Jag skämdes så, men det var då tur att jag hittade en papperskorg

• annhan

Haha, en pinsam grej som jag råkade ut för en gång var att jag hade min lilaglittrande dildo framme på soffbordet när mina föräldrar kom på besök. Jag hade helt glömt bort den! Jag kom dock på det i sista stund, och försökte diskret gömma undan den utan att de skulle se.. men de såg nog ändå... de sa iallafall ingenting, tack och lov!

• Petra Pontus mamma

Jag är Sveriges pinsammaste människa. Så är det bara. Här kommer en historia till

När jag precis träffat min man delade jag lägenhet med en tjejkompis. Vårt kylskåp hade gått sönder, och vi skulle få ett nytt instalerat av hyresvärden. Tanja ansvarade för det och hade pratat med bostadsföretaget.

En dag på lunchen(vi pluggade) smet jag och min älskling hem. Visste att Tanja var i skolan, så vi passade på mellan lektionerna

Mitt i akten öppnas dörren till hallen, och sen slits den upp till mitt rum och där står en stackars man som ska leverera en ny kyl. Han hade bestämt med Tanka att komma då, och hon hade gett honom tillåtelse att gå in med huvudnyckeln eftersom vi var på föreläsning. Fy f.n vad pinsamt. Den stackarls karln mumlade en ursäkt och backade ut för att vänta tills vi klätt på oss.

Jag hoppade i kläderna på tre sekunder, och satt sedan i biblioteket utan trosor till kl 19 på kvällen så att jag säkert visste att alla som jobbade på bostadsföretaget hade gått för dagen

• Dandie

Jag kom på mina föräldrar i en position man INTE vill se sina föräldrar i!

Svar på tråden Detta var pinsamt...