• förstagångsmamma83

Småttingar i Kiruna 07/08

Hej.
    Tänkte att vi skulle starta en egen tråd för oss som fått barn i slutet av 2007 och början av 2008 där vi kan diskutera allt som rör oss, som blöjbyten, sömn och utveckling .
    Tänkte även att vi kanske kunde starta en..eller flera mamma barngrupper då vi kan träffas IRL, så att även våra småttingar kan få nytta av FL.
    Hoppas ni med små i Kiruna hittar hit.

/Johanna och Oscar

• Svar på tråden Småttingar i Kiruna 07/08
  • Blåbärspaj

Torsdag hade säkert varit bra... eller?
    Folk kanske vill åka iväg på fredagar o så(jag då =P)
    hehe

• Happy82

Torsdag passar för mig! Vad säger ni andra??

• Blåbärspaj

Nä det är bara du och jag happy82 som sitter på internet en fredag kväll verkar det som =P

• Happy82

jopp... dom andra har väl bättre saker för sig =)=)
    Snart ska jag åka till svärmor å fika lite...*vara lite onyttig*

• Blåbärspaj

Hehe ja dom har nog fan det =P
    Nä..ska nog gå o göra min pizza nu..GÖÖÖTT!

• Happy82

Gör du det.. så får vi hoppas att dom andra dyker in här under helgen.. så får vi höra om torsdag passar =)=)

• AnnaE85

hejsan, äntligen tid att ta fram datorn, haft det lite grinigt här ikväll, lilla bollen har varit lite missnöjd och inget mamma gjorde hjälpte, sen har dessutom storasyster kommit och vill leka hela tiden (tur att de har en fammo som kan hjälp nör pappa jobbar). men åter till saken, läste att det pratades om torsdag nästa vecka och det skulle passa mig bra, inte uppbokad alls nästa vecka så.

• Blåbärspaj

Hoja vågar jag skriva här på morgonen, man tror ju att de enda jag gör är att sitta på datan =P Vi råkade vakna tidigt i familjen här, karln satte sig och spelade wii,och saga tittar på, så jag tänkte spela lite sims jag

• November2007

Godmorgon :)

Torsdag passar bra för oss också. Jag har skola måndag & tisdag i Luleå så torsdag blir kanoners :)

Igår var vi på bio - JUMPER - suugfilm! Usch så dålig den var! Millas faster var här och pluggade medan Milla låg och sov bredvid :)

Och idag ska vi ut med skotern så Milla ska till sin farmor några timmar..

Vi bara flänger runt känns det som.. Lämna bort henne två dar. Får nästan dåligt samvete, men vi är ett gäng som ska ut med skotrarna och det kan vara skönt att komma ut med lite annat folk än "mammor och pappor" :)

Nu ska jag mata pigan och sen klä på oss så vi kommer ut i tid. Hoppas det slutar snöa snart. Såg att de hade lovat uppehåll iaf.. Kanske kommer :)

Ha en bra dag =)

Svar på tråden Småttingar i Kiruna 07/08