• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (Mee)

WilliamSofia:
    På en skala mellan 1-10 så kanske 5-6, det känns efteråt men inte är det en smärta som man inte står ut med, man får ju ta smärtstillande, jag hade mest ont i ryggen första veckorna, den verken var skitjobbig, orkade knappt stå eller sitta, sen fick man ju bara sova på rygg hela tiden vilket inte gjorde saken bättre, nu är ryggvärken borta, vet ej varför jag fick så ont i den.
    Sen vart jag dålig när narkosen gick ur, svimmfärdig, kallsvettig, yr, illamående, men då hade jag inte heller ätit på 26 timmar, så det gick över snabbt.
    Ja man kan ju inte bada, inte ha vanliga bh:ar, inte sola dom första månaderna, och det är dags för hela köret snart.
    Men det måste du ju känns själv hur du vill göra.
    Hur mycket ska du lägga in och vad har du för stlk nu?
    Nej behöver man inte lyfta så är ju det skit bra

• Anonym (emms)

jag har 320 ml gelehallon under muskeln. Har ammat 2 barn efter op och skulle behöva göra om dom pga häng. Ser ut som ett B i profil. Jag är så kluven över operationen...på ett sätt så anser jag att man först skapar produkten, sen behovaet. Att det är ett främmande material i kroppen men jag kan iaf inte säga att jag ångrar mig, mådde så dåligt över min kropp innan och ville inte ens älska utan t-shirt. Jag är supernöjd med valet att droppformade geleinplantat, ser verkligen naturliga ut och storleken 320 ml till min kropp-1,65 och kurvig höfter var perfekt!

• Anonym (Anna)

Jag har tid för bröstförstoring den 3 juni, hos Gabriella på plastikkirurggruppen. Hon sa att man behöver byta efter ca 15 år, men om man väljer att inte stoppa i nya implantat, blir inte brösten jätte-hängiga?? Jag glömde fråga, någon som vet?

• WilliamSofia

Ja inte vet jag hur mycket jag hade tänkt att lägga i,men jag tippar på runt 300 kansk
    Hm kanske ska vänta till hösten ändå,så jag kan bada å allt det där.

Anonym (Mee) skrev 2008-04-28 18:41:29 följande:

WilliamSofia:På en skala mellan 1-10 så kanske 5-6, det känns efteråt men inte är det en smärta som man inte står ut med, man får ju ta smärtstillande, jag hade mest ont i ryggen första veckorna, den verken var skitjobbig, orkade knappt stå eller sitta, sen fick man ju bara sova på rygg hela tiden vilket inte gjorde saken bättre, nu är ryggvärken borta, vet ej varför jag fick så ont i den.Sen vart jag dålig när narkosen gick ur, svimmfärdig, kallsvettig, yr, illamående, men då hade jag inte heller ätit på 26 timmar, så det gick över snabbt.Ja man kan ju inte bada, inte ha vanliga bh:ar, inte sola dom första månaderna, och det är dags för hela köret snart. Men det måste du ju känns själv hur du vill göra.Hur mycket ska du lägga in och vad har du för stlk nu?Nej behöver man inte lyfta så är ju det skit bra
  • Anonym (ut)

Anonym (Anna) skrev 2008-04-28 18:51:23 följande:

Jag har tid för bröstförstoring den 3 juni, hos Gabriella på plastikkirurggruppen. Hon sa att man behöver byta efter ca 15 år, men om man väljer att inte stoppa i nya implantat, blir inte brösten jätte-hängiga?? Jag glömde fråga, någon som vet?
    Jag ska ta ut mina nu hos Gabriella, hon sa att de första 6 månaderna är de "Mjuka" och så drar skinnet ihop sig och man får sina ursprungsbröst. Iallafall om man inte lagt in så mkt, jag har 225cc.
  • Anonym (Anna)

Anonym (ut) skrev 2008-04-28 20:51:33 följande:

Anonym (Anna) skrev 2008-04-28 18:51:23 följande:
    Jag ska ta ut mina nu hos Gabriella, hon sa att de första 6 månaderna är de "Mjuka" och så drar skinnet ihop sig och man får sina ursprungsbröst. Iallafall om man inte lagt in så mkt, jag har 225cc.
    Ok, då vet jag!
  • Anonym (Fjäril)

Till er som vill ha brösten lite fastare även ni som redan har "gamla" inplantat... Det finns en kräm som man smörjer brösten med det tillkommer även tabletter men tabletterna är till för att man ska få större bröst.

Denna produkt fungerar, när vi fick in den på jobbet så fick vi alla testa den...Riktigt WOW faktor.... Ska kolla upp vad den heter....

hehe Min mamma som är 59 använder krämen för att brösten ska bli fastare, hon har använt den nu i ca2 år....

• Anonym (ut)

Anonym (Fjäril) skrev 2008-04-29 11:26:03 följande:

Till er som vill ha brösten lite fastare även ni som redan har "gamla" inplantat... Det finns en kräm som man smörjer brösten med det tillkommer även tabletter men tabletterna är till för att man ska få större bröst. Denna produkt fungerar, när vi fick in den på jobbet så fick vi alla testa den...Riktigt WOW faktor.... Ska kolla upp vad den heter....hehe Min mamma som är 59 använder krämen för att brösten ska bli fastare, hon har använt den nu i ca2 år....
    kolla fort!
    Den kommer jag behöva efter att jag tagit ut mina nästa vecka...
  • Slampan No 1

Har jag också provat... ingen skillnad på mig. kastade bara pengarna i sjön
    Anonym (Fjäril) skrev 2008-04-29 11:26:03 följande:

Till er som vill ha brösten lite fastare även ni som redan har "gamla" inplantat... Det finns en kräm som man smörjer brösten med det tillkommer även tabletter men tabletterna är till för att man ska få större bröst. Denna produkt fungerar, när vi fick in den på jobbet så fick vi alla testa den...Riktigt WOW faktor.... Ska kolla upp vad den heter....hehe Min mamma som är 59 använder krämen för att brösten ska bli fastare, hon har använt den nu i ca2 år....
  • Anonym (:))

Hur stor skillnad är det egentligen på 50 cc?
    Jag vill lägga in mellan 250 och 300 cc. 250 känns för lite... tror ni att 300 cc vlir för stort? Är 1.63 och väger 55 kg...
    Jag har provat med inlägg för att se storleken... ser ingen större skillnad på 250 cc och 300 cc.
    Sen är det klart att det kommer kännas stort i början när man är van sina platta boobs...
    Ska bli spännande att se hur nöjd jag blir

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??