• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (Fjäril)

Vilken provade du??

Smillan 77 skrev 2008-04-29 11:42:10 följande:

Har jag också provat... ingen skillnad på mig. kastade bara pengarna i sjönAnonym (Fjäril) skrev 2008-04-29 11:26:03 följande:
  • Anonym

Anonym (:)) skrev 2008-04-29 13:30:05 följande:

Hur stor skillnad är det egentligen på 50 cc?Jag vill lägga in mellan 250 och 300 cc. 250 känns för lite... tror ni att 300 cc vlir för stort? Är 1.63 och väger 55 kg...Jag har provat med inlägg för att se storleken... ser ingen större skillnad på 250 cc och 300 cc.Sen är det klart att det kommer kännas stort i början när man är van sina platta boobs...Ska bli spännande att se hur nöjd jag blir
    Du kommer att bli så fin (när du är så smal )! jag har lagt in 225 och 250 och är helnöjd, dock väger jag ett par kilon mer än dig, men mina bröst är inte stora. Så om du vill att det ska upplevas som lite stora och inte helt normalt om du förstår vad jag menar så ta 300 (det beror ju på hur dina bröst ser ut i dag iof, men du sa du va platt och jag hade a + innan)
  • Anonym (Fjäril)

Krämen heter Breast Control. Om man har inlägg sedan tidigare och det har blivit lite "slappt" så hjälper den att det blir fastare.

Annars så använder man krämen i samband med tabletter för att få förstorade bröst.

Jag kan bara utala mig från egen erfarenhet så när vi fick in denna på jobbet så var vi 28 tjejer som fick prova, varpå att 6 hade inplantat och de använde bara krämen, de märkte skillnad redan efter 3 veckor.

Jag och resterande körde hela kuren med tabletter och krämen, brösten blev större på oss alla samtliga. Men när du väl slutade använda detta så gick det tillbaka till det gamla efter ett tag.

Säger det igen Min mamma som är 59 använder krämen för fasthet och hon älskar den.

Men som sagt, det finns alltid någon det inte fungerar på....

shopping.kelkoo.se/ss-viamax-breast-control.html

• Anonym (ut)
    Svar på #323
    Ja så är det ju alltid, men det kan ju vara värt att testa!
    Mitt skinn lär ju vara lite slappt nu...
  • Anonym (Lillan)
    Anonym (:)) skrev 2008-04-29 13:30:05 följande:
    Hur stor skillnad är det egentligen på 50 cc?Jag vill lägga in mellan 250 och 300 cc. 250 känns för lite... tror ni att 300 cc vlir för stort? Är 1.63 och väger 55 kg...Jag har provat med inlägg för att se storleken... ser ingen större skillnad på 250 cc och 300 cc.Sen är det klart att det kommer kännas stort i början när man är van sina platta boobs...Ska bli spännande att se hur nöjd jag blir
    Jag är väl nästan din size, väger 52kg o är 1.64 cm lång.
    Jag la in 325cc, runda gelehallon, o jag tycker det ser helt naturligt ut på mig. Ångrar mig idag att jag inte tog liite mer.
    Tillägga att jag var en 70a innan, ligger idag på en 70c.
  • Anonym (Plankan)

Hej! Jag ska oxå op. snart och är 163 och väger 54 kg. När jag provade ut inlägg så bestämde jag mig för 390 cc, jag har nu knappt en a-kupa... Men jag tyckte det kändes bra o ville inte ta för litet heller om man ångrar sig sen att dom blev för små.

• Anonym (:))

Kanske ska dra till med 300 cc då :P
    Jag är rädd för att de ska bli för stora men det verkar ju som en lagom size med tanke på min vikt och längd. På ett vis känns det som att det är lika bra att slå på stort när jag ändå gör operationen... men jag vill ju inte få en choch heller :-P

Hur känns geléhallonen? Känns de naturliga?

• Anonym (ska skaffa)

Anonym (Mee) skrev 2008-04-28 18:41:29 följande:

WilliamSofia:På en skala mellan 1-10 så kanske 5-6, det känns efteråt men inte är det en smärta som man inte står ut med, man får ju ta smärtstillande, jag hade mest ont i ryggen första veckorna, den verken var skitjobbig, orkade knappt stå eller sitta, sen fick man ju bara sova på rygg hela tiden vilket inte gjorde saken bättre, nu är ryggvärken borta, vet ej varför jag fick så ont i den.Sen vart jag dålig när narkosen gick ur, svimmfärdig, kallsvettig, yr, illamående, men då hade jag inte heller ätit på 26 timmar, så det gick över snabbt.Ja man kan ju inte bada, inte ha vanliga bh:ar, inte sola dom första månaderna, och det är dags för hela köret snart. Men det måste du ju känns själv hur du vill göra.Hur mycket ska du lägga in och vad har du för stlk nu?Nej behöver man inte lyfta så är ju det skit bra
    Varför skulle man inte få sola å bada månaderna efter? Så fort op.ärret ha läkt kan du göra de ju.
  • Anonym (ut)

Anonym (ska skaffa) skrev 2008-04-30 06:30:51 följande:

Anonym (Mee) skrev 2008-04-28 18:41:29 följande:Varför skulle man inte få sola å bada månaderna efter? Så fort op.ärret ha läkt kan du göra de ju.
    Du får inte sola/bada på 5 veckor efter operationen.
  • Max o Zekes mamma

Ni som bor i sthlm,vart har ni gjort era?Akademikliniken?plastikkirurg grp?Vem op?
    mvh Maria

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??