• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • WilliamSofia

Jag hade tänkt att opereras snart,ska på första besök imorgon,men ska göra det till hösten,så man kan bada och sola å så...

Anonym (Anna) skrev 2008-05-01 18:59:30 följande:

Hej hej! Nu har jag fått tid för op på plastikkirurggruppen den 3 juni. Ska lägga in 375cc runda gelehallon, och jag är suppernervös...Nån mer som ska op. snart?
  • Anonym (Fjäril)

Jag ska op mig nu på PKG.... Vilken läkare ska du ha?

Anonym (Anna) skrev 2008-05-01 18:59:30 följande:

Hej hej! Nu har jag fått tid för op på plastikkirurggruppen den 3 juni. Ska lägga in 375cc runda gelehallon, och jag är suppernervös...Nån mer som ska op. snart?
  • Anonym (Fjäril)

Läste lite vad ni skrivit om hur mycke ni ska lägga in inkl eran vikt och längd....

Jag är dock 1,77 och väger 87kg.....hmm lite större en er andra, men min läkare villa stoppa in 370 V/350 H... Börjar fundera om mina inlägg blir för små.... Enligt min läkare så har vi tagit så det ska bli symetriskt med min kropp.....Jösses vad förvirrande det blir....*s*

• Anonym (Anna)

Anonym (Fjäril) skrev 2008-05-02 10:14:01 följande:

Jag ska op mig nu på PKG.... Vilken läkare ska du ha?Anonym (Anna) skrev 2008-05-01 18:59:30 följande:
    Gabriella Sellman ska op. mig. När ska du op. dig?
  • Anonym (ut)

Anonym (Anna) skrev 2008-05-02 11:43:39 följande:

Anonym (Fjäril) skrev 2008-05-02 10:14:01 följande:Gabriella Sellman ska op. mig. När ska du op. dig?
    Henne ska jag också ha, på tisdag.
  • Anonym (ska skaffa)

Anonym (Fjäril) skrev 2008-05-02 10:22:02 följande:

Läste lite vad ni skrivit om hur mycke ni ska lägga in inkl eran vikt och längd....Jag är dock 1,77 och väger 87kg.....hmm lite större en er andra, men min läkare villa stoppa in 370 V/350 H... Börjar fundera om mina inlägg blir för små.... Enligt min läkare så har vi tagit så det ska bli symetriskt med min kropp.....Jösses vad förvirrande det blir....*s*
    Jag är 164 å väger 63kg så ja e väl inte mini som alla andra här ja funderar på 375 eller 400 ha inte riktigt bestämt mig. Men de bero ju oxå hur mycket eget bröst du har. Jag ha en liten c eller stor b bero va ja testa för bh. Vill minst ha en d kupa sen
  • Anonym (Anna)

Jag är 1.62 och väger 55kg och nu börjar jag fundera på om inte 375cc blir förstort på mig. Jag har en b-kupa idag och jag vill absolut inte att dom blir förstora. Det var ju jätte-svårt att bestämma sig på konsultationen, jag såg typ ingen skillnad på dom. Hjälp!!

• Anonym (ut)

Anonym (Anna) skrev 2008-05-02 13:51:08 följande:

Jag är 1.62 och väger 55kg och nu börjar jag fundera på om inte 375cc blir förstort på mig. Jag har en b-kupa idag och jag vill absolut inte att dom blir förstora. Det var ju jätte-svårt att bestämma sig på konsultationen, jag såg typ ingen skillnad på dom. Hjälp!!
    Det låter ju lite stort i så fall.
    jag hade akupa, lade in 225 och fick c kupa (54 kg 181cm)
  • WilliamSofia

Jag va på konsultation idag,en fråga bara,han sa "men du kan lyfta inom en vecka,du kan bada och sola efter 3 veckor" lät inte det lite lite?

Sen fick jag inte prova några stolekar,utan jag ska köpa mig en PORRTIDNING och leta efter hur jag vill se ut
    Skumt
    Men priset vart ju bra,oavsett inlägg och mängd,29900

• Anonym (Anna)
    WilliamSofia skrev 2008-05-02 15:12:47 följande:
    Jag va på konsultation idag,en fråga bara,han sa "men du kan lyfta inom en vecka,du kan bada och sola efter 3 veckor" lät inte det lite lite?Sen fick jag inte prova några stolekar,utan jag ska köpa mig en PORRTIDNING och leta efter hur jag vill se utSkumtMen priset vart ju bra,oavsett inlägg och mängd,29900
    Vaddå porrtidning?? Herregud, vart var du någonstans? Låter ju ganska oseriöst om jag ska vara ärlig.
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??