• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (Plankan)

Williamsofia: Vart var du på konsultation, han verkade oseriös din kirurg tycker jag..

• Anonym (ut)
    WilliamSofia skrev 2008-05-02 15:44:56 följande:
    Ja typ så sa han,en helkropp så man kan se vilken storlek man vill ha.I Falun.
    När jag skaffade mina så bestämde vi också efter bilder! På operationsdagen dessutom... han kom in med en liten ask med massa baywatchbilder, slitztjejer etc och så var det att peka på vad man ville ha... kändes inte så bra! men förvisso blev resultatet jättebra, men ändå!
  • Anonym (Fjäril)

Jag ska OP mig på måndag och har Birgitt Stark... Börjar bli riktigt pirrigt och så har man börjat fundera på om man tar rätt inlägg och så...

Jösses

Anonym (Anna) skrev 2008-05-02 11:43:39 följande:

Anonym (Fjäril) skrev 2008-05-02 10:14:01 följande:
    Gabriella Sellman ska op. mig. När ska du op. dig?
  • Anonym (Fjäril)

Ta med dig en bok eller tidning, de har tv på rummet men det kan hända att du får dela med någon. När jag låg inne för OP sist så fick man ingen riktig mat, de serverar bara smörgåsar... Lite trisst, jag var jätte hungrig efter OP och smörgås ville man inte ha till lunch och middag *s*... Men annars är personalen jättebra och trevliga...Lycka till nu

Anonym (ut) skrev 2008-05-02 11:59:32 följande:

Anonym (Anna) skrev 2008-05-02 11:43:39 följande:
    Henne ska jag också ha, på tisdag.
  • Anonym (ut)

Anonym (Fjäril) skrev 2008-05-02 18:26:53 följande:

Ta med dig en bok eller tidning, de har tv på rummet men det kan hända att du får dela med någon. När jag låg inne för OP sist så fick man ingen riktig mat, de serverar bara smörgåsar... Lite trisst, jag var jätte hungrig efter OP och smörgås ville man inte ha till lunch och middag *s*... Men annars är personalen jättebra och trevliga...Lycka till nuAnonym (ut) skrev 2008-05-02 11:59:32 följande:
    Åh tack för tipset! Ja jag får ju åka hem samma dag om man mår bra så det känns skönt! Jag har med mig egen mat då jag är glutenallergiker så jag ska ta smaskigt med mig

Du en annan sak, jag har bara varit i entrén och på Gabriellas kontor, och det känns ju inte så sjukhus-aktigt där, är det mer sjukhusaktigt inne i de andra lokalerna? På det andra stället jag op mig så var det väldigt clean design och kändes verkligen som sjukhusmiljö...

Lycka till du också! Du måste skriva när du är klar!
  • Anonym (Anna)

Jag läste på ett annat forum att det var en patient som dog under en operation, på plastikkirurggruppen, vet ni nåt om det? Jag har mailat Gabriella för att fråga vad det vad som hände, men hon har nog tagit helg nu. Usch, jag blev orolig nu

• Anonym (ut)

Anonym (Anna) skrev 2008-05-02 18:42:21 följande:

Jag läste på ett annat forum att det var en patient som dog under en operation, på plastikkirurggruppen, vet ni nåt om det? Jag har mailat Gabriella för att fråga vad det vad som hände, men hon har nog tagit helg nu. Usch, jag blev orolig nu
    Det var en kvinna, tror hon var typ 46år som dog. Det var Dr Stark som op och hon har inte blivit fälld för något. Det kan ju vara olyckliga omständigheter, att hon inte följt föreskrifter innan etc.?
    Kan du inte skriva här sen vad du får för svar?
Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??