• Anonym

Bröstförstoring (?) vad är bäst??

har små bröst, A kupa...nu när jag ammat är dom ännu mindre...känner mig helt platt!!! när man ligger på rygg känns dom typ inte...

överväger bröstförstoring efter nästa barn....

Vilket materiel är bäst?? helst inte silicon det måste man byta ut va?? sen finns det koksalt eller??? hallon...nånting´`??

kan man betala av på avbetalning????

• Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??
  • Anonym (Anna)

Absolut! Jag skriver här sen när jag får svar. Själva grejen är den att jag frågade Gabriella på konsultationen om det var någon som dött under operationen, (ja, jag är grymt rädd för narkosen), men hon sa att det aaaldrig hade hänt något. Varför inte berätta på en gång, istället för att jag får reda på det från annat håll och blir helt fundersam. Eller har jag fel?

• Anonym (Anna)

Ok, tack för länken. Hjälp säger jag bara, vågar man verkligen operera sig?

• Anonym (ut)

Anonym (Anna) skrev 2008-05-02 18:49:26 följande:

Absolut! Jag skriver här sen när jag får svar. Själva grejen är den att jag frågade Gabriella på konsultationen om det var någon som dött under operationen, (ja, jag är grymt rädd för narkosen), men hon sa att det aaaldrig hade hänt något. Varför inte berätta på en gång, istället för att jag får reda på det från annat håll och blir helt fundersam. Eller har jag fel?
    Ja det var ju lite konstigt!
    Men å andra sidan så dog kvinnan efter operationen... men det var ju till följd av operationen så det är ju en sanning med modifikation. Usch nu blir jag med nervös...
  • Fröken perfekt

Kan ju rekommendera er alla att gå in och reccensera er klinik och läsa andras betyg på den här

www.kosmedics.se/

• Anonym (Fjäril)

Måste BARA meddela er att de är VÄLDIGT petiga innan OP på PKG....

Jag har lågt HB och Järnvärde... Mer en vanligt. Har gått till vårdcentralen och fått Venofer (järn) i snart 5 veckor 3 gg i veckan, ska fortsätta efter OP men med dubbeldos. Dr Birgitt Stark var väldigt TYDLIG med att det inte blir OP om inte mina värden blir bättre så hon skickade mig en remis för att ta blodprov...

• Anonym (Fjäril)

VA. Sa hon att du kunde åka hem samma dag....... Shiit asså till mig sa det att jag skulle övernatta...hmm f*n vill vara hemma med familjen juuu... Sambon min kör in mig på måndagen sedan drar han på kurs på tis, så han ser jag inte förens på onsdag kväll.... hm mamma ska vara hemma och ta hand om ungarna hehe grannen hämtar mig på tisdagen....

Anonym (ut) skrev 2008-05-02 18:36:47 följande:

Anonym (Fjäril) skrev 2008-05-02 18:26:53 följande:
    Åh tack för tipset! Ja jag får ju åka hem samma dag om man mår bra så det känns skönt! Jag har med mig egen mat då jag är glutenallergiker så jag ska ta smaskigt med mig Du en annan sak, jag har bara varit i entrén och på Gabriellas kontor, och det känns ju inte så sjukhus-aktigt där, är det mer sjukhusaktigt inne i de andra lokalerna? På det andra stället jag op mig så var det väldigt clean design och kändes verkligen som sjukhusmiljö...Lycka till du också! Du måste skriva när du är klar!
  • Anonym (ut)

Anonym (Fjäril) skrev 2008-05-02 20:32:08 följande:

VA. Sa hon att du kunde åka hem samma dag....... Shiit asså till mig sa det att jag skulle övernatta...hmm f*n vill vara hemma med familjen juuu... Sambon min kör in mig på måndagen sedan drar han på kurs på tis, så han ser jag inte förens på onsdag kväll.... hm mamma ska vara hemma och ta hand om ungarna hehe grannen hämtar mig på tisdagen....Anonym (ut) skrev 2008-05-02 18:36:47 följande:
    Ja fast jag ska ju "bara" plocka ut mina, det är inte ett lika stort ingrepp som att sätta in tydligen. När jag satte in mina så fick jag också sova över. Jag får stanna några timmar efter så de ser att man är okej och sen är det iväg till hotellet. Känns både bra och dåligt.

Skönt att de har sån koll på dig! Då känner man sig trygg.
  • Anonym (Mee)

WilliamSofia: Hur gick det? vad kom ni fram till?
    Ja jag skulle ha skickat bilder men gjorde det aldrig, han sa då att det inte behövdes, för skickar man en bild på någon annans bröst så kanske det inte blir lika och man kan bli välldigt besviken, så det gick ju utan

• Anonym (Mee)

WilliamSofia: En porrtidning?! Låter ju helt mysko, man kan vl leta på för och efterbilder på andra plastikkliniker? Får du vlja inlgg? Det fick inte jag Han sa att de bara använde silikon, nu jävlar!

Svar på tråden Bröstförstoring (?) vad är bäst??