• Felicia6

***Skelleftetråden***

Så har då ännu en tråd tagit slut för oss så här är våran nya.
    Välkommen in både gamlingarna och om det tittar in några nya

Våran gamla tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27152047.html
    Tänk att vi är inne på våran 12e tråd

Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html

Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    http://familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden ***Skelleftetråden***
  • skrutteluttan74
    Peda skrev 2008-04-02 19:54:54 följande:
    *********************************** *********************************** *********************************** *************************(jag får knäppen på mej själv snart!!)Tupper Ware 23 April Klockan 19.00 alltså!! Inget annat! *garvar* *********************************** *********************************** *********************************** *************************
    Påminn oss om ngn vecka igen
  • maltazar

Här har man inte heller så mkt att säga till om då det gäller kläder. Helst ska det vara rosa, och gärna med något glittrigt. Och är det rosa så ska det vara rosa, från topp till tå!
    Rosa diadem, tröja, långkallingar, byxor och sockar! :P
    Tur dock att allt gulligull ibland tar slut, då allt är i smutsen. Då måste hon ha de där hemska jeansen och tråkiga, neutrala tröjan.

• Mochride
    xylifon skrev 2008-04-02 10:45:05 följande:
    jag vart tvugen att bita ilons stövlar då de var en st för små, men de hade slut "pojk" stövlarna på obs, så jag bytte till "flick" stövlar.. (svarta med nå vitt mönster på) men runt helastöveln där nere vid sulan går en rand som är knappt två cm bred och den är rosa. kommer hem med stövlarna o förklara at dte inte fanns några andra, ilon gillar stövlarna, de är 40kr billigare (59:- ) men daniel stenvägrar, pojken ska inte ha rosa stövlar
    Det räknas väl knappt som rosa stövlar. De var ju svara och vita och lite rosa
  • Mochride

Jag gillar inte heller rosa. Speciellt inte då det ska vara gulligt och glittrigt osv. Men man vet aldrig, det blir kanske nåt sånt sen ändå.
    Jag håller med om att det är lite synd att det ska vara så uppdelat på barnkläder, i alla fall när de är riktigt små. Då borde de ju inte spela nån roll vad de har på sig för kläder, tycker jag.
    Själv så är jag nog lite av en pojkflicka då det kommer till kläder. Jag var mer tjejig när jag avr yngre, sen blev det mer och mer vida byxor, trivdes inte i tighta jeans längre. Nu hålelr jag väl på att hitta tillbaka till min "kvinnliga" sida, men jag trivs fortfarande bäst i lite vidare byxor.
    Tror det avspeglas lite då det gäller barnkläder eftersom jag försöker hitta det som kan passa båda könen och då är det lätt att det blir lite pojkaktigt.

• maltazar

Jag får nog tillägga att jag inte direkt ogillar rosa. Men ibland blir det lite för mkt :P

Och på mig själv går det inte, för att det helt enkelt inte passar. Skär sig med både hud och hår :P

• Mochride
    maltazar skrev 2008-04-02 23:21:55 följande:
    Jag får nog tillägga att jag inte direkt ogillar rosa. Men ibland blir det lite för mkt :POch på mig själv går det inte, för att det helt enkelt inte passar. Skär sig med både hud och hår :P
    Vad har du får hårfärg då? Jag var rödhårig tidigare och då hade det verkligen inte passat med rosa
    Jag är inte antirosa, men tycker inte om färgen. Sen kan det ju ändå vara fin beroende på var det är för nyans.
  • maltazar

ja jag har rött :) de som är på bilden, fast lite mörkare just nu
    Sen har jag lite rosa kinder som verkligen inte gör sig bra med rosa!

Mochride skrev 2008-04-02 23:26:45 följande:
    Vad har du får hårfärg då? Jag var rödhårig tidigare och då hade det verkligen inte passat med rosa Jag är inte antirosa, men tycker inte om färgen. Sen kan det ju ändå vara fin beroende på var det är för nyans.
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-04-02 22:49:54 följande:
    Här har man inte heller så mkt att säga till om då det gäller kläder. Helst ska det vara rosa, och gärna med något glittrigt. Och är det rosa så ska det vara rosa, från topp till tå!Rosa diadem, tröja, långkallingar, byxor och sockar! :PTur dock att allt gulligull ibland tar slut, då allt är i smutsen. Då måste hon ha de där hemska jeansen och tråkiga, neutrala tröjan.
    hahahaha...det låter helt klart som mina...bra dom har egen vilja...omän det kan bli tufft ibland
  • maltazar

mm, men jag märkte dock idag att lite lyssnar hon.
    Hon tog på sig en rosa huvjacka sen ville hon ha röda mjukisbyxor. DÅ sa jag ifrån. "Det skär sig, passar inte med jackan" och hon accepterade :D

skrutteluttan74 skrev 2008-04-02 23:47:49 följande:
    hahahaha...det låter helt klart som mina...bra dom har egen vilja...omän det kan bli tufft ibland
  • skrutteluttan74
    maltazar skrev 2008-04-02 23:49:50 följande:
    mm, men jag märkte dock idag att lite lyssnar hon.Hon tog på sig en rosa huvjacka sen ville hon ha röda mjukisbyxor. DÅ sa jag ifrån. "Det skär sig, passar inte med jackan" och hon accepterade :D
    skrattar...Jo precis,ibland blir man lixom "tvungen" att lägga sej i...men eftersom man itne gör det för ofta så är det som att dom accepterar det då man gör det...
Svar på tråden ***Skelleftetråden***