österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Karina - det har jag gjort på den här LO:n missgoldies.blogspot.com/2007/08/scraptrskets-freestyleutmaning.html
Har även gjort en annan men den har jag skickat in till nån tävling nyss så jag kan ine visa den riktigt ännu. Men jag gillar också att kombinera svartvitt och färg.
MissGoldie: Just så där ja!! Det är ju skit snyggt...måste gå in och se om jag kan göra så i mitt fotoprogram också.
Jaaa, det fanns flera olika sätt att få fram det på i det programmet jag har!!
Häftigt!!
Tänkte tipsa om lite www-adresser som jag snappade upp på jobbet idag i en tidnong. Har inte hunnit kolla alla själv ännu...
www.sinelli.fi
www.donno.fi
www.unelmakerho.fi
www.ihanalehti.fi
Nu ska ni gå in å rösta
www.familjeliv.se/Forum-5-179/m31688124.html
Var med mamma till Stenhaga idag o då passade jag på att gå in till Tiimari. Dom har ju mycket bättre urval där än i centrum! Hittade en del dekorationer o ett paket med lite gott o blandat. Ska se nu imorgon om jag sku få en stund över för lite scrapping
Min man kom hem igår från en resa till Sverige och han hade köpt med sig Scrapbooking mm år mig! Jättemycket fint fanns det i tidningen! Men sen när jag skulle scrappa lite idag fick jag ett riktigt scrapblock, tyckte bara att alla andra gör mycket finare saker. Så jag fick ta en paus tills jag fattade igen att man ju inte ska jämföra sig med andra, att få inspiration är såklart bra men man scrappar ju för sin egen skull och ingen annans!
Sen gjorde jag i rask takt 2 LOs medan Noel sov och nu vågar jag lägga ut dem i bloggen fast jag inte är proffs som de som var med i tidningen!
www.mariasscrapblogg.blogspot.com
mariem
sådär kan ja me känna ibland...
men dom du gjort va ju jääätte fina.... ![]()
Faktiskt fina Mariem - lämnade inga enskilda kommentarer i bloggen men du är ju jätteduktig ju!
Jag instämmer - jättefina LO:s mariem! Man borde verkligen scappa foton där det är lite råddigt också så att man minns hur det verkligen såg ut, för hos oss är det leksaker överallt hela tiden.