• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Karina 80

MissGoldie: Just så där ja!! Det är ju skit snyggt...måste gå in och se om jag kan göra så i mitt fotoprogram också.

• Karina 80

Jaaa, det fanns flera olika sätt att få fram det på i det programmet jag har!! Häftigt!!

• mjauen

Var med mamma till Stenhaga idag o då passade jag på att gå in till Tiimari. Dom har ju mycket bättre urval där än i centrum! Hittade en del dekorationer o ett paket med lite gott o blandat. Ska se nu imorgon om jag sku få en stund över för lite scrapping

• mariem

Min man kom hem igår från en resa till Sverige och han hade köpt med sig Scrapbooking mm år mig! Jättemycket fint fanns det i tidningen! Men sen när jag skulle scrappa lite idag fick jag ett riktigt scrapblock, tyckte bara att alla andra gör mycket finare saker. Så jag fick ta en paus tills jag fattade igen att man ju inte ska jämföra sig med andra, att få inspiration är såklart bra men man scrappar ju för sin egen skull och ingen annans!

Sen gjorde jag i rask takt 2 LOs medan Noel sov och nu vågar jag lägga ut dem i bloggen fast jag inte är proffs som de som var med i tidningen!

www.mariasscrapblogg.blogspot.com

• Millami

mariem
    sådär kan ja me känna ibland...
    men dom du gjort va ju jääätte fina....

Lycklig Mamma till Anton
  • Samaste

Faktiskt fina Mariem - lämnade inga enskilda kommentarer i bloggen men du är ju jätteduktig ju!

• Amelié77

Jag instämmer - jättefina LO:s mariem! Man borde verkligen scappa foton där det är lite råddigt också så att man minns hur det verkligen såg ut, för hos oss är det leksaker överallt hela tiden.

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd