• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Karina 80

Blir jag först på listan eller!!?? Ivrig nybörjare... *skrattar*

• ms17

Kikar genast in för att få tråden bland favoriterna

• Millami

karina
    jag räknar nog mig som nybörjare ännu

Lycklig Mamma till Anton
  • Missalibabagirl

Kikar in så jag får tråden i favoriter

Mamma till Moa
  • Karina 80

Finns det nån sida där man får läsa mera "teoretiskt" hur man bygger upp/gör en sida med foton?? Försöker surfa runt på material nu, men det finns ju sååå mycket...vad behöver man egentligen?

• ms17
    www.scrappiz.se har en hel del artiklar om det ena och det andra, men du måste kanske registrera dig för att komma åt dem... fast det är gratis!
  • Millami

joo rekomenderar också den sidan..tycker den e bra...
    joo man måst vara registrerad där...

Lycklig Mamma till Anton
  • Karina 80

ms17: Ok, då ska jag kika in där! Tack

• Karina 80

Åhh, vilken bra sida! Läser som bäst genom "ordlistan" och konstaterade att en red-eye pen måste jag ha!! Lyckas titt som tätt få röda ögon, fast kameran är inställd på att ta bort sånt!!

• Karina 80

Ja-a, det finns nog mycket att lära om "scrapping". Skulle ha varit roligt att ha nå material att ta i händerna nu redan, när man är ledig hela veckan och skulle ha bra med tid. Men jag ska nog låta det mogna lite ännu och läsa&lära mera innan jag beställer nåt. Alltid roligt med nån ny hobby!!

Men nu ska jag gå och dricka en kopp kaffe och göra oss klara att åka iväg till mommo å moffas när Anton vaknar!!

Tack för era tips så här långt!!

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd