• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Pyzzlan

Välkommen med Samaste! Jättefina alster du har i din blogg! Du har lyckats fint med att kombinera mönster och former.

Grattis Mariem till publiceringen! Underbart tema och utförande. Vi har de första stegen framför oss, var och köpte första "riktiga" skorna till sonen igår.

• mjauen

Välkommen hit oxå Samaste! Väldigt fina resultat av ditt scrappande i bloggen! Önskar jag var lika duktig...

• Karina 80

Nu finns min 2:a LO i mitt bildgalleri för den som vill se!!

• MuminMama

Grattis mariem ti publiceringen, fin LO! Samaste - välkommen!

Fick foton från Extrafilm igår, så nu har jag igen något att scrappa De hade -35 % på "allt digitalt" på extrafilm så jag passade på å beställa... Ja, å så beställde jag mera papper från www.paperikierre.com igår också Vet nån hur snabb leverans paperikierre brukar ha?

niinasscrapsida.blogspot.com/

• Millami

Karina
    Tack
    dendär din om fölovningen er gilla ja...jääätte fin...

Lycklig Mamma till Anton
  • ms17

Fina LO's ni gjort allihopa!

Muminmama, jag satt också och planerade en fotbolls-LO idag Kan hända jag snor din rubrik

• Ankicharlotta

Ååå va fina grejer ni gör, önskar man var lika duktig som er!!!

• Pyzzlan

MuminMama: Jag har beställt mycket från Paperikierre och leveranserna brukar komma mycket fort. Vid förskottsbetalning kan det ju bero litet på hur snabbt pengarna syns på mottagarens konto och har man olika bank kan det ju ta några dagar p g a det.

Såg just att Paperikierre fått in Basic Greys nya papper. Har massor med papper, men är ÄNDÅ frestad att prova några. Idag åker nog alla scrapgrejer in i skåpet för en tid, då vi skall ha ettårskalas i helgen.

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd