österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
karina
va fin, man börjar längta till sommaren
va fiina bokstäver, va e d fö bokstäver?
Millami: Tack, jag hade som sagt vårkänslor igår och började längta till sommaren...men idag skulle man ju ha lust att scrappa nåt "vintrigt" då igen...
Det är nog såna där rub-ons bokstäver. Faktiskt nöjd med dem, det är 10st. av varje bokstav (liten å stor) + siffror och lite andra tecken.
karina
jaa...hhmm, har också nå såna..men de måst va nån annan sort då for dom ser int ut sådär...
e också nöjda med dem men använder dem int så ofta mera men i början...
Millami: Ok, jag skulle gärna använda andra bokstäver också...en silhouett (eller hur man stavar till det), men det får duga nu i början tills jag kommit igång.
Karina80, din nya var jättefin.... härliga sommarfoton!
Nu har jag lagt in dagens sista LO! Blev vintrigt tema nu
Skulle kanske ha passat bättre med "skoter star" som text, men det kom jag på när det var för sent...blev lite av ett hastverk kanske...ville testa nå andra bokstäver!
Ska se om jag fixar lite flera detaljer på den en annan gång. Nu ska jag städa bort allt för denna gång innan Anton kommer in från vilan!
Roligt att du gillade min LO ms17!
karina
wow den va jäääätte fin
tyckt de passa bra me dendär rubriken också....
SkoterLO'n är jättefin Karina. Gillar stjärnan bakom bilderna!
Karina, den var nästan ännu finare
Du är jätteduktig för att vara nybörjare på scrapbooking!
Pyzzlan & ms17: Tack för era komplimanger!
Ännu har jag mycket att lära, men det blir bara roligare och roligare för varje gång jag scrappar! Så jag antar att jag hittat rätt hobby!!