• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • mariem

Bloggen är uppdaterad! Den första bilden har MissGoldie inspirerat mig till, hon gjorde en så fin LO på scrapkursen med rosa och orange så jag måste göra en egen tolkning av de färgerna, tack missG! Sen gjorde jag en dubbel-LO också för första gången men det är nog inte riktigt min grej tror jag...

www.mariasscrapblogg.blogspot.com

• Millami

mariem
    va fina
    ja ha ju sitt flera av dina LO`s i verkligheten..

hu ha du fått dit dendär "räknaren" i bloggen alltså?
    jag å vill ha en

Lycklig Mamma till Anton
  • mariem

millami: om du klickar på min räknare så kommer du till sidan där man får installera dem. neocounter.net tror jag adressen var. Man skapar ett konto och så får man välja mellan flerea olika. Sen är det bara att kopiera en html-kod som man får och limma in den i sin blogg.

• Amelié77

Jättefina mariem! Speciellt den färgglada, den är supersnygg!
    Jag har varit såå lat på sistone, har inte ens orkat uppdatera bloggen med de LO:s jag gjorde på scrapkursen för 2 veckor sen. Snart kanske...

• Pyzzlan

Härliga LO'n Mariem! Jag gillar vinterbilderna, man skulle ju vara snabb i år för att överhuvudtaget få några bilder med snö men du har lyckats bra!

Jag jobbar på med mitt minialbum som borde vara klart till sonens ettårsdag på fredag. Har väntat en vecka på material från Heinikka, som skall med i albumet. Få se hur det slutar. Antagligen får jag slå in ett halvfärdigt album...

• Missalibabagirl

Pyzzlan - Ojdå Heinikka brukar ju ha så snabba leveranser!
    När jag beställde därifrån en måndag postade hon det samma dag och på tisdagen hämtade jag paketet från posten! Snabbare än på 1 dag går det ju inte att få  

Mamma till Moa
  • Missalibabagirl

Pyzzlan - Här har du orsaken..detta står på Heinikkas sida..

Päivitys Maanantaina 7.4.2008: Olen flunssatoipilaana ja yritän parhaani mukaan tänään ottaa kiinni sähköpostien jne. suhteen!

Mamma till Moa
  • Pyzzlan

Jo tidigare så har leveranserna från Heinikka fungerat jättebra, men nu hade jag några grejer reserverade där från tidigare så antar att det försvårade denna leverans. Ringde dit just och hon lovade försöka få iväg grejerna idag. Hoppas det lyckas!

• Missalibabagirl

Pyzzlan - Om hon får iväg det idag så kan du kanske hämta det redan imorgon? Eller var bor du? Här i vår lilla by kan vi hämta paketet fastän vi inte har hunnit få "paketlappen" bra iallafall om man är otålig och inte orkar vänta på den!

Mamma till Moa
  • mariem

yes, fick just ett stort paket från skaparlusten! Nöjd med allt, fast Cropper Hoppern var lite snålt tilltagen, inte ryms det ju nå mycket papper i den?! Måste väl skaffa flera, det är ju nog bra att ha lite ordning på papprena (just nu har jag tex mina enfärgade papper i en värmeväska för familjepizzor som man fick på köpet från Kotipizza nån gång... visserligen gillar jag hemmagjorda lösningar på allt möjligt men nån måtta får det väl vara )

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd