österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
grattis mariem ti publiceringen
missalibabagirl, hoppas de int tar så länge före sakerna kommer, vill juh ha dem nuuu ![]()
Grattis mariem! Den där LO:n är ju sååå fin, med blyertsteckningen runt fotot.
mariem: Jätte snygg LO!! GRATTIS!! Jag blir så inspirerad av era fina arbeten.
tack, vad snälla ni är!
Angående skaparlusten, jag la min beställning 31 mars och paketet kom igår så inte var det ju jättesnabbt, en vecka tog det. Men det tar ju lite längre när det ska betalas som utlandsbetalning.
Nu får ni gärna kika in i mitt galleri, finns några nya LOs där
Jag har sorterat upp dem i olika mappar eftersom jag börjat på med ett babyalbum åt dottern också... så i hennes mapp finns tre nya och en i syskonmappen. Borde fixa en blogg i stället men det får bli en annan dag.
Jag har en ny LO i mitt galleri om nån vill kika...
Jättefina LO:s ni gjort allihop!
Jag borde ta mig i kragen o scrappa lite jag oxå, börjar va ett tag sen - har helt enkelt inte haft tid. Men nu har gubben tagit ut det sista av pappaledigheten fr.o.m imorgon så då får han sköta lite medan jag pysslar
ms17: vad duktig du är på att använda dekorationer! Perfekt avvägning i varenda LO!
Och Ankicharlottas LO är härligt vinterfräsch, härliga färger!
Vad roligt det är att få se allas verk, blir riktigt inspirerad! Hit med mera bilder bara
Hej! Jag blev tipsad om denna tråd av Millami så hej - nu är jag här! Jag har hunnit läsa ett par sidor tillbaka och några av er känner jag igen från andra trådar! Jag har scrappat sen ifjol somras - bor i Vasa och är mamma till en dotter. Det blir inte så mycket tid för scrappande nu då jag både jobbar och sköter barn hemma. Jag har en blogg där jag lägger in mina bilder då och då. Vet inte hur man får länken så där fint ljusgrå som vissa har, men adressen är ejdern.blogspot.com/
Återkommer senare med en runda bland era konstverk!
Välkommen hit samaste! Och vilka jätteunderbara LOs du har i din blogg