österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Tack Karina! Blommorna är ett Lace cardstock från KI Memories. Det finns olika mönster och färger. Det är alltså ett 30x30 ark med utskuret motiv. Jättesnygga tycker jag! Tror att Heinikka har dem.
MissGoldie: Ok, det måste jag se om jag hittar när jag gör nästa beställning!
Du håller stilen som vanligt MissG! Den yrvakna tjejen är min favorit
Men fattar fortfarande inte hur du kan scrappa så fort.
www.heinikka.fi/&haku=kat&kat=133
Här kan du se vilka olika Lace cs hon har. Hoppas länken funkar!
MissGoldie: Jo, den fungerade, tack! Jag måste nog absolut göra en till beställning snart!! Jag visste ju inte alls vad man använde hälften av allt material till som fanns tidigare, men nu börjar jag ha det lite mera på det klara. Håller på ocläser boken som bäst och där finns det många bra tips.
Har ni sett vilken kul grej? Men dyyyr!
www.heinikka.fi/&haku=kat&kat=253
(den första grejen på sidan, page talker)
Pyzzlan - oj, den LO:n blev jag INTE alls nöjd med. Gjorde den kl 22 igår kväll och hade noll inspiration. Hade inte heller nån skiss så jag bara slängde dit lite saker.
MissGoldie: Ja du, allt hittar de på!! Men häftigt skulle det nog vara att pröva den, men lite väl dyr och hur håller den sej genom åren??!!
MuminMama - jag vet int riktigt, men jag tycker det är dyrt för en apparat som i alla fall jag sku använda väldigt lite. Och det går ju så bra att sätta i öljetter med hammare och en såndär metallpinne.