• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • ms17

Vi är annars ganska många som har små Oskar att scrappa åt här i tråden

• Pyzzlan

Det kan aldrig bli fel med en liten Oskar O tack MissG och ms17!

• ms17

Nu har jag fotograferat min variant av fotavtryck så de finns i bildgalleriet!

De är gjorda med fingerfärg då barnen var ca 2 månader och jag gjorde varsin tavla åt dem att ha i sina hyllor Sen har jag också gjort en variant i paintshop och ramat in, de finns också i galleriet. Jag tycker babyfötterna är så söta så det har blivit många tavlor av dem. Och vi har nog fyrkantiga ramar fastän de såg runda ut då jag fotograferade dem... kvalitén är som vanligt inte den bästa.

• Pyzzlan

Helt underbara tavlor ms17!! Eftersom Oskar föddes som prematur hade vi honom inpackad mest hela tiden för att hålla kroppstemperaturen så jag har inget gulligt foto av hans fötter

Jag gjorde morsdagskort av hans hand/fotavtryck till mormor och farmor förra året och de var mycket uppskattade!

• MuminMama

Hittade just denna sida: www.hildasrum.se o. där stod det följande:

"FRAKTFRITT!!!"

"FÖR ATT FIRA ATT HILDAS RUM NU FUNNITS I 6 MÅNADER ERBJUDER VI ER FRAKTFRITT PÅ ALLA ORDRAR ÖVER 150:- ERBJUDANDET GÄLLER F.O.M NU TILL SÖNDAG DEN 20/4 KL 23.59."

Troligtvis gäller det bara Sverige, men man borde kanske mejla o. fråga

• Millami

muminmamma
    jaa de löns ju allti å fråga...
    jaaag å vill beställ om he e fraktfritt.....he fanns en hel del fint...

Lycklig Mamma till Anton
  • Amelié77

Nån som vet nån butik som har svarta, vita och bruna brads? Ganska små ska de vara. Helst en finsk butik också

• Millami

missgoldie
    domdär svarta som du köpte av mig finns på hobbyrummet iallafall, fö dm köpte ja därifrån....men e int säker om hon har bruna å vita..å vilken storlek dom e isåfall...

Lycklig Mamma till Anton
  • Millami

missgoldie
    vita hade hon av samma sort också...men bruna hade hon men vet int va di e för storlek, tror di e lite större...

Lycklig Mamma till Anton
Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd