• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Missalibabagirl

Millami - Jag har nog Hobbyrummets bruna, svarta och vita minibrads Men det är nog en tid sedan jag köpte dom redan..

Mamma till Moa
  • mjauen

Var en sväg på stan igår o kom hem med en del scrappinggrejer igen
    Idag tänkte jag gå o kolla på utställningen som Pyzzlan tipsade om, bor ju bara ett stenkast ifrån. Kanske nån av er är på väg dit oxå?
    Jag fattar inte hur ni hinner scrappa så mycket som ni gör! Har ni inte barn allihop?

• Karina 80

Hej på er!

Har inte varit inne nu på två dagar, så jag har suttit och läst ikapp.

ms17: Härliga fotavtryck och foton på fossingarna! Har inte så många bra bilder av fötter/händer på Anton. När han var nån månad ritade jag av handen och foten i hans bok och när han var 1år lagade vi gipstavlor. Är inte så nöjd med dem, var väldigt svårt att få honom att hålla stilla så länge som det behövdes!! Men det finns ju som minne iaf.

Jag var en sväng till Vasa igår efter jobbet. Hann inte gå i så många butiker, eftersom jag hade lite tid på mej och skulle ha nå vårkläder. Men jag hann in till Tiimari och fick mej lite prydnadsgrejer!

Ha det bra!

• mjauen

Karina80: Alltid kul med mera dekorationer. Det kan man inte få för mycket av!

Pyzzlan: Jag var in till kulturhuset men jag såg inga scrapalster...(?)

• Ankicharlotta

har en ny LO i galleriet som jag gjort idag, inte så jättenöjd med den, blev lite mycke färg å lite råddig tycker jag.. svägerskan var just hit o hämtade Lucas för att gå ut på promenad o så att jag skulle få en liten paus så nu ska jag gå o scrappa lite till!!

• Samaste

Ankicharlotta - jag tyckte om den, inte alls för mycket färg tycker jag!

Vi har inte själv tagit fotavtryck på Enya men på hennes barnhem i Sydafrika hade de gjort det och lagt in i ett fint scrapalbum som vi fick ta med hem som minne. Jättefint!

Jag har testat embossing nu för första gången och det var riktigt kul! Köpte lite grejor från Sinooperi men blir stressad över deras priser... hörde annars att NiruNaru ska stänga och har slutförsäljning.

Här är mina embossing-LO's
    ejdern.blogspot.com

Ha ett bra veckoslut!

• Amelié77

Oj, ska Niru Naru stänga! De har ju funnits i alla evighet. Men de är ju helt klart belägna på fel ställe, jag tror jag har varit dit 2 ggr sen jag började scrappa för 3 år sen.

Jättefina LO:s Samaste! Och vilket vackert familjefoto, ni ser så genuint glada ut. Jag tycker alltid att jag ser så ansträngd ut på fot. Jag försöker smajla avslappnat, men det ser helt onaturligt ut. Jag har inte heller embossat nån gång, men det verkar inte speciellt svårt. Har bara inte kommit mig för att inhandla grejerna som behövs.

Jag har lagt upp en ny LO i bloggen också missgoldies.blogspot.com/

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd