österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Kikar in som hastigast och tittar på era fina Lo´s!!
Hej!
ankicharlotta - gillar hela helheten på din nya LO - humor!
pyzzlan - skön snö-LO - häftiga bokstäver!
I natt drömde jag att någon hade kommenterat en av mina LO:n med att argt skriva "du har scrapliftat min LO utan lov!!!". Det hade jag ju inte gjort, så jag var inne i människans galleri och kollade och det visade sig att hon hade en baby som såg likadan ut som min, hade samma kläder, var på samma ställe och hade nästan samma LO. Det var spooky...
Har man scrappat för mycket när man börjar drömma mardrömmar om det? :)
Samaste
Du är nog den första jag hört som fått mardrömmar om scrapping. Hemsk dröm!
Nu finns en ny LO i bloggen missgoldies.blogspot.com/
Har använt Silhouetten väldigt mycket gå jag gjorde den.
missgoldie
wooow va fin...
Vilket sött foto MissGoldie, och en otroligt stilren och fin LO!
Oj vad fin MissG - du har så jättebra bilder på din dotterns händer och fötter.
Nu ska jag passa på och scrappa lite igen då E sover! Imorgon åker jag på resa - tjohoo!
Tack alla! Fotot tog vi hos Studio Paschinsky. Jag hade försökt fota hennes händer och fötter på samma bild själv, men inte lyckats. Men fotografen lyckades bra!
Ljuvlig LO igen MissG! Härliga varma färger och dikten är ju så fin.
Jag har en ny LO som jag lagt ut i galleriet, men jag har liftat de runda formerna - hoppas ingen kontaktar mig om det som i Samastes mardröm. Huuu...
Färgerna är ljusgult och blått. Gult är verkligen en främmande färg för mig, så jag tyckte jag utmanade mig själv då jag använde gult. Jag ville absolut ha runda former för att ta vara på den runda form som finns i fotot.
pyzzlan, jag gillar hur du hade bytt färg i rubriken på din nya LO vartefter bakgrunden byter färg... det var en fin idé jag måste lägga på minnet
Och vilket sött foto på killen!