• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • Millami

missgoldie

skissen du utgått ifrån på din senaste LO va den från scrapputmaningen?
    gjorde isåfall samma skiss..

Lycklig Mamma till Anton
  • Amelié77

Ja, jag tror det. Svårt att hålla reda på vart de hör Men endera den eller Swe scrapbook...

• Ankicharlotta

Fin LO MissG! gillar att dina LO:n är så "enkla", int så mycke extra, stilrena!!

• Ankicharlotta

millami: Jättefin LO! o va mysigt foto!! varifrån är bokstäverna som du har som rubrik? sku å behöv nå såna bokstäver...

• Pyzzlan

Snyggt med svartvitt MissG! Stilen passar bra till Agnes brallor på bilden och de rosa blommorna blir pricken på i't.

Gillar färgerna i din LO Millami och journallingen är fin!

• mariem

Ojojoj vad ni har gjort mycket FINT sen jag tittade in här sist! AnkiCharlotta: började riktigt skratta när jag såg LOn "fångad på bild", precis så där är det ju! Jättefin, jag tycker också att de "misslyckade" korten ofta är de bästa.

Pyzzlan: din snö-LO var också helt ljuvlig, du har verkligen fått fram den där känslan av förundran.

... och alla ni andra också, ni är så duktiga!

• Pyzzlan

Tack Mariem! Nu har jag just hämtat ett paket från Paperikierre med Basic Gray enfärgade papper. Blev inspirerad av dina fina sidor! Du får lov att komma och rädda mig sedan då jag inte vet hur jag skall använda dem

Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd