österbottningarnas scrappartråd
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..
vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..
Välkomna me!
MissG: Kanske det finns andra knäppgökar än jag
Jag borde också boka ett loppisbord men de hade öppningserbjudande på det nya loppiset så jag kanske testar det. Har du packat menyn förresten?
Jag har också fullt upp med att packa för imorgon. Det är ju så mycket saker man vill ha med. Jag har helt idétorka (vilket ju inte underlättar packandet) för tillfället så jag är i akut behov av hjälp imorgon.
Så Mariem jag hoppas verkligen du kommer imorgon. Jag är helt väck med mina nya Basic Grey papper så jag behöver dig där!!
ja ha iallafall packa ner menyn som du pratar om pyzzlan
å alla grejer e packade också..
men ja har ju int såååå mycki..
Bra Millami, ifall jag inte får något scrappat så kan jag åtminstone fokusera på lunchen
Jag har inte packat en enda sak ännu! Ska börja nu....kanske...
Vad är det för träff ni skriver om? Från kursen, eller?
Synd mariem med dina foton! Hoppas du klagade på servicen!
Jag har oxå ett (tydligen) väldigt svårt efternamn att skriva. För finnarna i allafall...Sällan det blir rätt.
Jo, det är träff för oss som gick på Arbis-kursen.
yes, jag kan komma idag!
Men nu har jag packat allt supersnabbt, vet inte alls vad jag har tryckt ner eller om jag har med allt som jag behöver, får väl satsa på lunchen jag också
och pyzzlan: jag tror nog att jag är i större behov av vägledning än du så råden får nog gå i andra riktningen
Ses om en stund!
Hej!
Här var det lugnt idag! Alla är vel på scrapp-träff *avis*. Skulle säker vara kul och inspirerande. Men idag ska jag faktiskt scrappa också, vädert är ju inte så bra idag. Jag började med en LO om Antons 1års dag igår kväll när Anton somnat. Men jag fattar inte hur ni orkar koncentrera er den tiden på dygnet!??
Är inte alls nöjd med den...men jag har inte limmat nåt ännu, så jag ska gå och se om jag skulle få in lite mera färg i den nu!
Hoppas ni haft en kul träff idag!
Nu har jag en ny LO i mitt bildgalleri här på FL. Skulle ha velat få in lite mera färg i den, tyckte den blev väl blå...men så där blev den nu.
Jag blev tyvärr utan dubbelsidig tejp och lim, men som tur är så har vi en liten bokhandel här...så jag måste åka in dit på måndag och köpa mera. Tror jag lämnar fram allt på matsalsbordet nu, för jag är ledig onsdag och torsdag och då ska jag nog scrappa mera. Det var riktigt kul nu när jag inte gjort det på ett tag!
karina80: fin LO bra idé att ta med tårtan o ballongen, kan hända jag liftar den idén när det blir dags föe L 1-årsLO