• Millami

österbottningarnas scrappartråd

Här sammlas alla vi österbottningar som redan är scrappare men även alla som är nyfikna på att lära sig å börja scrapa..

vi byter ider å tankar å inspirerar varandra..

Välkomna me!

Lycklig Mamma till Anton
  • Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd
  • ms17

Karina80, jo det var just dem jag menade. Än har jag inte testat att göra någon men programmet från ifolor har jag installerat och det verkar finnas ganska många finesser.

Jag håller som bäst på och scrappar babyalbum åt båda våra barn, jag började scrappa då dottern var över 1 år och kom mig aldrig för att göra babybilderna så nu gör jag åt dem båda.

Känns som en evighet sen jag scrappade sist.... har tre fyra halvfärdiga LOs som jag bara börjat på med och aldrig fått klara.... Nu är det så fint väder så jag kan inte slita mig från räfsandet på gården varje ledig stund, och när gräsmattan är i skick får jag väl börja på med blomrabatterna.... trädgårdmöblerna.... putsa grillen.... hjääääälp, när ska man scrappa???

• Pyzzlan

Jag gör något mellanting med mina foton. Jag har vanliga album men när jag framkallat en bunt så väljer jag ut vilka jag vill scrappa och lägger dem åtsidan. Resten åker sedan in i det vanliga albumet. På det sättet blir det inte dubbla foton.

Har kört fast med scrappandet igen. Har en massa sköna bilder men i vilken ända jag än börjar (med skiss, foto eller papper) så kommer jag inte vidare. Suck!

Det är utställning på Arbis i helgen (öppet både lö och sö), så har ni vägarna förbi så titta in på Scrapbookingen!

• Ankicharlotta

Har en ny LO i galleriet, lite svårt att se bilderna pga våran usla kamera men det är min sambo som sitter i trädet...

Väntar nu bara på att få mitt paket från Heinikka med nya papper som jag till sambons förtvivlan "behöver" man kan väl aldrig få för mycke papper eller hur?

• Millami

ida fick ja massa nya foton ...weee...kul...

nu sku ja ju bara vila scrappa...men tiden räcker int till..
    kanske ikväll...hoppas...

Lycklig Mamma till Anton
  • Karina 80

Hej!

Snygga LO´s ni gjort MissG & millami.

Hur är det på våren/sommaren...scrappar ni lika mycket då?? Alltså jag tycker inte jag har nån lusta att sitta inne och göra det nu när det är så här fint väder ute!!
    I helgen ska jag försöka få mina foton beställda...så får vi se då om det blir nåt gjort. Fast det börjar nog klia lite i händerna nu. Det är lääänge sedan jag fått nåt scrappat nu.

• Millami

nu då d e så fint väder så scrappar ja bara den tiden som anton sover....för då måst vi ju hur som helst vara hemma...eftersom han sover på balkongen...har int riktit nå andra möjligheter då man bor i höghus... å sen går ju han å sova runt 20.30 tiden...så då bruk ja sätta mig ner å göra en LO..

Lycklig Mamma till Anton
Svar på tråden österbottningarnas scrappartråd